Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

hva koster forsikring til en sportsbil?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forbered deg på ein del bensinutgifter når du kjøper bil med stor motor. Veit ikkje korleis din økonomiske situasjon er.

Tja, 18 år og bil til 1.4mill - You do the math.. :)

Ja, men det er jo faren som kjøper bilen, og sjølv om faren er millionær av å drive eit stort firma eller noko i den duren betyr ikkje det at sonen har same inntekt, om faren betaler for drivstoffet derimot...

Lenke til kommentar
Han påstod tidligere at han ville betale forsikringen selv, og jeg regner med at han er såpass oppegående at han skjønner at ikke en Diablo på en 18-åring koster 5000 i året med full kasko..

Pappa betaler nok forsikring de første årene ja, så skal jeg vel ha en litt høy utdanning så får jeg rå'a selv.

Lenke til kommentar

angående forsikring, så koster en -92 opel calibra (ja, calibra riktignok) med 200 gamp for meg (19år) 130.000 i året med delkasko...

(nei, jeg har ikke denne bilen, og hadde jeg hatt hadde jeg ikke hatt skilter, for jeg har ikke 130k å kaste på forsikringsselskapene)

dessuten er det ulovelig å forsikre SIN bil på en annens (f.eks far) navn. hvis det skal være lovelig må faren stå som eier av bilendet er sikkert sagt før...)

Lenke til kommentar
angående forsikring, så koster en -92 opel calibra (ja, calibra riktignok) med 200 gamp for meg (19år) 130.000 i året med delkasko...

Det har du fått oppgitt på internett?

De prisene kan ikke sees på som retningslinjer for hva det kommer til å koste engang.

Men jeg kan ihvertfall forsikre deg om at det ikke er så ille, hvis du faktisk har snakket med forsikringsselskapet ditt vil jeg tro du er uønsket som kunde hos dem. Prøv et annen selskap.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...