Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

hva koster forsikring til en sportsbil?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En Ariel Atom hadde vært noe. :D

 

Edit: http://www.arielmotor.co.uk/04/press.htm

 

0,5s treigere enn Ezoen rundt topgear banen

Ang Ariel A7om (en av mine favorittbiler, ja jeg har prøvd en slik)

Den såg jo stygg ut da :ermm:

 

Du trenger vel ikkje SUV sjølv om du bur ute på landet med litt snø og dårlig vei? Ein personbil, Volvo, BMW, Audi osv...klarer seg fint på det meste, og får du 4WD i tillegg er det garantert at du kjem deg fram.

Lenke til kommentar

Ke me denne då? Porsche Cayenne Turbo 450 HK 2004 modell

 

Eller denne? Ferrari 360 Modena F1 2001 modell

 

Kansje denne? Aston Martin DB7 Vantage 2002 modell

 

en stor mercedes til den prisen vil heller ikke være helt feil. Har selv vært med og prøvd en 2004 modell mercedes til 1 mill. det gikk unna! Kan ikke akuratt si at det ikke var nokk hest i den. bare du var såvidt borti gassen så ble du sugt tilbake i de deilige komfortable skinnsetene. Bilen hadde det meste du kan tenke deg av utstyr. deilig bil. Og den ser heller ikke så aller værst ut :) Kjørte den på en smal vei langt oppo lande. Opp i nesten 200 på slettene. Litt sånn scary å kjøra i den farten på den smale veien hehe. Kan sei det sånn at det kunne umuligt gått to bila på sio av hverandre på den veien. Den bilen va bare forjævligt deilige! Husker ikke helt hvilken modell det var, men var hverfal en av de største i E klassen.

 

 

ellers så e det jo masse bra bila så har blitt nevnt før og

Endret av Poolish
Lenke til kommentar
Men SUV er jo dritfint, pluss at jeg bor på landet, så den kan være litt nyttig for seg å.

Å den var jo veldig fin.. :love:

Jeg tror ikke en Audi Q7 til rundt millionen er den første bilen jeg hadde kjørt på skitne, tette og skogtette landeveier med.

Endret av Tready
Lenke til kommentar

Haha, prøvde å ringe forsikringsselskapet for å høre hva de skulle ha for å forsikre en 1995 Golf 3 på min far. Etter mye om og men måtte jeg innrømme at jeg skulle være hovedbruker, og dermed måtte jeg stå som forsikringstaker, og da måtte jeg ut med 12.000 med full kasko.. :D

Det var visst ikke lov å ha forsikringen på min far, siden ikke han var hovedbruker av bilen, selv om det var lagt inn sjåfør under 24/25 år (eller hva grensa er)..

 

Go Gjensidige!

Lenke til kommentar

Hva med noe Nissan Skyline av no slag? Får vel de under 1.4?

Eller en fin Audi TT?

 

En Diablo er veldig brei, kjøre den i byen med masse trafikk er ikke en posisjon jeg vil være i for å si det sånn.. Kjøre på E6 i Norge og du trenger ikke mer enn 2 gir...

Endret av Holmgr3N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...