Gå til innhold

Nytt Lian Li kabinett - noe merkelig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, kanskje de er inspirert av Bowers&Wilkins? De har jo en høyttalerutgave de kaller "Nautilus" som ikke er så helt fjernt fra LianLi´s utgave.

Sjekk:

http://www.bwspeakers.com/index.cfm/fuseac...odel%20Nautilus

Skulle noen fristes i retning et kjøp av et par sånne, så bør man ta peiling på et middels byggelån, eller en feit Lottogevinst! :p

De låter forøvrig utrolig bra! Var med på en demo engang, som jeg ennå ikke har glemt....

Skrevet (endret)
Haha, kanskje de er inspirert av Bowers&Wilkins? De har jo en høyttalerutgave de kaller "Nautilus" som ikke er så helt fjernt fra LianLi´s utgave.

Mulig det..

Men når jeg var på jobben i dag tror jeg at jeg fant den egentlige inspirasjons kilden..

(beklager dårlig bilde, ble tatt med mobilen i full fart)

EDIT: Når jeg ser ennå litt bedre etter: Ser ut som at de har brukt "vifte design" på hele kabinettet, også har de en "snegle høyttaler logo" på siden... :roll:

post-54-1119467170_thumb.jpg

Endret av m3tro89
Skrevet

Herregud, Lian Li's rykte blir jo ruinert, de har holdt seg stilfulle, og nå

kommer de med et sneglehus! Det var jo stygt i tillegg!

Skrevet

Hva som skjer? De utvider smak og design. Skikkelig bra at noen tenker litt annerledes enn vindu og lys og annen dritt når de skal lage "smakfulle" kabinetter som ikke er minimalistiske, rektangulære kasser.

Skrevet

Dette var nok et kabinett som jeg neppe kommer til å bruke penger på. Når det er sagt så digger jeg produsenter som tør å prøve nye ting.

Kommentar til alle disse "hærregud hva har skjedd med LianLi, Nå har de ødelagt det fine ryktet sitt.... ", hvis dere leser litt på siden i stede for å bare se på de fine bildene så ser dere at dette er en jubileums-model. LianLi har nok gått inn for å lage noe ganske anderledes og kommer neppe til å slutte å lage stil-rene kvalitets-kabinetter.

Det skal bli spenende å lese tester på dette etterhvert. LianLi har lagt mye ekperimentering runt luftgjennomstrømning de siste årene, og stokket litt rundt på den klassiske HW-plasseringen i kabinettene, så det er nok mye her som er gjordt med tanke på luftflyt. Sneglehuset har jo en naturlig flytform noe som også er grunnlaget for at den er brukt i Nautilus.

• 2 uker senere...
Skrevet
Hva skjer med lian li ?

Det er jo en "Memorial model"(til minne om noen eller noe), så det er nok bar noen av formgiverene hos Lian Li som har fått lov til å leke seg litt før Computex 2005

Er nok bare tilsags i en kort periode, og neppe den nye stilen til Lian Li! :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...