Gå til innhold

Erfaringer om SHG's bærbare maskiner.


Anbefalte innlegg

Den Shg Note 9000 som e har bestilt følger bare med 512mb ram. Er det pæs å sette på en ekstra 512mb minne selv eller trengs det "pc-folk" til å gjøre dette? Om jeg gjør det selv, går det utover garantien? Og i tillegg, er det samme minnet til stasjonær som til bærbar?

På bærbare PCer er det andre (mindre) minnebrikker, kalt SO-DIMM. Se på komplett.no de har et greit utvalg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg leste også på notebookroums.com om samme barebooken som SHG sine maskiner baserer seg på, og selve pcene var sganske bra, men skjermene var visst helt tragiske. Innfallsvinkelen var helt på trynet liksom og man måtte stille på vinkelen på skjermen hele tiden for å få optimalt bilde.

 

Den "reviewen" jeg leste så fikk pcen bra på det meste, chassis, tastatur etc. ganske bra, men skjermen trakk utrolig mye ned på helhetsinntrykket.

Lenke til kommentar
Jeg leste også på notebookroums.com om samme barebooken som SHG sine maskiner baserer seg på, og selve pcene var sganske bra, men skjermene var visst helt tragiske. Innfallsvinkelen var helt på trynet liksom og man måtte stille på vinkelen på skjermen hele tiden for å få optimalt bilde.

 

Den "reviewen" jeg leste så fikk pcen bra på det meste, chassis, tastatur etc. ganske bra, men skjermen trakk utrolig mye ned på helhetsinntrykket.

Hva med en link?!

Lenke til kommentar

Ja, jeg sitter fortsatt og venter, og dama hos shg sier siste rest av deler til min maskin kommer inn 2 september. Begynner og bli rimelig drittlei nå, i utgangspunktet hadde jeg tenkt og overleve med en skjerm med kanskje noe dårlig innsynsvinkel, nå får vi se hvor mye jeg tåler, hvis ikke så blir det en angrefrist og så en dell 9300 eventuelt netshop 1559GLS.

Lenke til kommentar
Ja, jeg sitter fortsatt og venter, og dama hos shg sier siste rest av deler til min maskin kommer inn 2 september. Begynner og bli rimelig drittlei nå, i utgangspunktet hadde jeg tenkt og overleve med en skjerm med kanskje noe dårlig innsynsvinkel, nå får vi se hvor mye jeg tåler, hvis ikke så blir det en angrefrist og så en dell 9300 eventuelt netshop 1559GLS.

Bedre å angre før en etter, og avbestille hvis du virkelig er så usikker...

Hvis man har en dårlig følelse med en levrandør før man har fått varen så styr unna sier jeg bare..

Lenke til kommentar

Hmm, når jeg snakka me hu svenske kjerringa i går, så nevnte hun 2. September for bt modulen, eller CPU husker ikke helt. Og at dem da skulle få sendt det avgårde kåre på mandag. Men, jeg får vel vente og se. :p

 

Begynner og lure på om jeg kan få oppreisning for psykisk traume eller noe sånt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...