Gå til innhold

Post dine Festligste BF2 opplevelser!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pinlig som f.. men men :

Jeg spawner ved hovedbasen (husker ikke hvilket kart), og etter litt om og men hopper jeg inn i en M1A tanks og dundrer avgårde. Den veien jeg tar er rett så trang og ganske snart er det en kar i en sånn spretten liten jeep som gjerne vil forbi og begynner å tute. Jeg svinger litt unna så han kommer forbi meg og da veien begynner å gå skrått oppover retter jeg tanksen raskt in igjen for ikke å miste fart. Mens jeg gjör dette får jeg en total hjerneslepp, jeg vet at man kan tute i en jeep ved å trykke på 'space', og undrer plutselig om man kan tute også med en tanks? Jeg burde jo vite bedre siden jeg var tanksförer i det militäre og ikke fanken hadde vi tut på de tanksene jeg kjörte. Iallefall trykker jeg ivrig ned 'space' og forventer å höre et lite 'tuut'. Inget tut kom, derimot ble kanonen avfyrt og granaten suser rett inn i jepen som nettopp kjörte forbi meg, den eksploderer med et brak og tjommien inni farer skyhöyt til himmels.

Först fryktet jeg at han skulle tro at jeg ble irritert på ham for at han tutet på meg, men jeg ble ikke straffet for noen TK, så han skjönte nok aldrig hva som skjedde.

Skrevet

Ok dette er fra battlefield 1, men men-men. Jeg skjøt på en tanks med en person i turreten. da tanksen sprengte føk han i turreten opp i luften(det var en bot), ca 20-30 meter, jeg trodde jo at han var død men så utløste han fallskjermen, landet trygt på bakken og fortsatte krigen! er jo faen meg umulige å drepe de bottene! :wallbash:

Skrevet

Hadde lagt en mine fra meg midt i veien, siden jeg ser en tanks komme, tanksen kjører sakte, det kommer en bil på siden og tanksen kjører over mina + at bilen sprenger også :p

Det var litt flaks :cool:

post-171-1120164275_thumb.jpg

Skrevet

Fra demoen da..

Ja, jeg skulle jo prøve en av mine nøye planlagte taktikker, å legge miner over en vei for så å vente til en tanks komme puttrende over og bli sprengt til helvete, men det skjedde det ikke noe av. Etter at alle minene var strødd utover løp jeg rett over hele dritten og, "oi der fløy han gitt".

En annen gang, da jeg var MEC, skulle jeg fly over til USA sin base å sprenge radaren dems og spawne litt. Jeg løp på flystripa og plutselig satt jeg fast i asfalten (sikkert en bug eller no), en fyr kom løpende bort til meg, dro opp en pistol og skjøt meg i beinet til jeg døde. Faen da følte jeg meg dum...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...