Gå til innhold

Post dine Festligste BF2 opplevelser!


Anbefalte innlegg

Se Topic!

 

her er noen av mine!

 

Stod i krana og ble truffet av artilery og fløy Himmelhøyt (men hvem har ikke det?)

 

en annen gang fløy jeg helikopter. var rettover bakken (iferd med å styrte :blush:) og hoppet ut. hadde ikke rukket å opne fallskjermen men så kommer jeg ut over helikopteret (WTF?) helikopteret sprenger og jeg flyr himmellhøyt (men overlever) for så å opne Fallskjermen og dale sakte ned til en ventende medic med litt healing :!: kos! :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vel, jeg var anti tank og satt på black hawk med bazooka og skøyt i gulvet :p 5 teamkills ^^

 

Og en annen gang skulle jeg lande på hangarskipet, men kom litt skevt og skøv alle av, men kom såpass sakte at de falt ned, ingen teamkills.

 

Har klart å snike meg etter 2 tanker og noen menn, og gunnern var nydelig, jeg tok tankene og han tok mennene :D

Lenke til kommentar

jeg lå oppå et tak og snipet litt, men var sec-ops så jeg hadde eksplosiver. En fientlig tanks kjører rett under meg så jeg lobber et par charges ned.. jeg fikk faktisk sprengt den tanksen uten at han ante en dritt..

 

en annen gang var jeg på bombetokt, og siden disse flyene går ganske fort får jeg ikke tid til og se på kartet.. jeg slapp noen bomber uten helt å tenke meg om, og jeg teamkilled 5 stykker på laget.. da ble jeg populær gitt..

Lenke til kommentar

Jeg spawnet på den midterste av de tre amerikanske basene rett etter en ganske heftig ildkamp (jeg spillte MEC), siden vi hadde vunnet akkurat det slaget så tittet jeg meg rundt mot neste base (litte granne ivrig) og hva ser jeg, jo en amerikansk jager kommer rett mot meg og han slipper bomber! De bombene kommer inn i veldig lavt så jeg dukker og den første av de forsvinner rett over hodet mitt (svisj) og eksploderer rett bak meg. Jeg blir kastet forover men overlever såvidt. Heldigvis var jeg medic.. Men hadde jeg ikke dukket så hadde det blitt sisj-ka-medic... Or something :p

Lenke til kommentar

Spilte MP,som MEC. Jeg satt i helikopteret noen meter over enden av rullebanen til MEC-teamet. Plutslig kom en kar i et jagerfly i full fart bortover stripa...Jeg visste at dette ikke kom til å gå bra! :p Han greide tydeligvis ikke å lette, og krasja inn i den lille haugen i enden av rullebanen...Flyet eksploderte, og cockpiten fløy himmelhøyt! Det var så utrolig komisk! Jeg lo i fem minutter!! :D

Lenke til kommentar

Jeg klatret opp en stige og da måtte selvfølgelig noen komme å skyte meg slik at jeg falt ned, men det gjorde jeg ikke.(alså jeg falt ikke ned) Jeg ble hengende etter en arm i stigen død. Gjett om jeg lo da. Det er bra at dei har laget til en bra fysikkmotor!

Lenke til kommentar

Skulle sprenge USAs arty, og mens jeg løp bortover odden ble jeg angrepet av en båt og APC fra hver sin side. APCen fyrte av en rakett som jeg greide å dukke under, og den sprengte båten.

Og når jeg hadde fått plassert C4en (forholdvis mye, grunnet supply crate) kom APCen opp når jeg sprengte, og den gikk med i samme slengen.

 

Følte med utrolig heldig da, inntil et heli skjøt meg i filler 2 sek senere....

Lenke til kommentar

Var Anti-Tank og hadde sneket meg inn i basen til MEC. Tar fram rakettkasteren og gjømmer meg under et rør. Gutta spawner, tar helikopteret, "svissj" - Raketten flyger i en fin bane og helikopteret skal til å fly rett inn i den, men neida istedenfor et rått kill kommer: "USCM Team won". For et nederlag.

Lenke til kommentar

En på laget mitt var Spec-Ops, og kasta ut C4 ganske tett samla, ved hotellet der tanks bruker å komme inn. Tipper han kasta ut alle, slik at han bytta til "avtrekkeren", for det var veldig mye C4 der, og plutselig sa det *BOOOOOOM*, når han sto midt i.... Ganske gøy å se på :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...