Gå til innhold

[GTA]Problemer med oppdraga i SA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei gamere!

Jeg har et problem i gta:sa som begynner virkelig å gå meg på nervene...

Jeg er i las venturas og skal gjøre det første oppdraget for japsen, og når CJ har gått ut i garasjen for å starte oppdraget (man skal kjøre rundt i byen med mafia fyren oppå panseret). Når cj har hoppet inn i bilen og kjører nesten ut av garasjen men det ser ut som noe står i veien for han fordi bakhjulene bare spinner og lager røyk. Jeg reinnstalerte spillet (men beholdte savegames) og det samme problemet var der. Dette er også det eneste oppdraget jeg kan ta så jeg står helt fast :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som gidder å ta "flylappen" for meg? Har klart de fleste fram til den helsikes helicopter der man skal skyte noen biler og noe greier. Legger til saven så om noen er knuse greie og har lyst å hjelpe meg. Klarer bare ikke å styre den møkka helikopteret. :hrm:

Skrevet (endret)

Får være snill da

I den ene filen har jeg bare klart det. I den som har gull til slutt i navnet tok jeg gull på alle.

Overaskelse på rullebanen. Husk å fjerne gull på slutten av filnavet da :thumbup:

Edit: Klønete kan ikke laste opp rar. får gjøre om til zip

gtasaves.zip

Endret av Humbug
Skrevet

AAARGGGHHHH.....

Det første Zero oppdragene er vanskelig, når jeg skal skyte ned alle de helikoptrene som kommer.

Har noen koder/tips til å få tatt dette oppdraget?

Har prøvd ca 13 ganger, men det er jo så sinnsykt vanskelig og skyte ned ALLE flya som kommer. :(

Gjest Slettet+19283741
Skrevet
AAARGGGHHHH.....

Det første Zero oppdragene er vanskelig, når jeg skal skyte ned alle de helikoptrene som kommer.

Har prøvd ca 13 ganger, men det er jo så sinnsykt vanskelig og skyte ned ALLE flya som kommer. :(

5030317[/snapback]

Du vet at det er liv og enda mer våpen på fjellet? Jeg måtte også bruke 10 forsøk for å få det til så du får det kanskje til på neste ;)

Hvis jeg hadde hatt pc-versjon og ikke xbox skulle jeg hjulpet deg..

Gjest Slettet+19283741
Skrevet
Noen som gidder å ta "flylappen" for meg? Har klart de fleste fram til den helsikes helicopter der man skal skyte noen biler og noe greier. Legger til saven så om noen er knuse greie og har lyst å hjelpe meg. Klarer bare ikke å styre den møkka helikopteret.  :hrm:

5012698[/snapback]

Problemer med helicopteret? :hmm:

Jeg sleit mye mer med flyet, holdt sikkert på i 2-3 timer for å gjøre ferdig flyet, helicopteret gikk ganske greit, ca 15 min el no sånnt..

Har desverre ikke pc-versjonen så jeg kan ikke hjelpe deg der..

Synd at dere ikke har xbox versjonen så hadde det vært håp ;)

Skrevet
AAARGGGHHHH.....

5030317[/snapback]

Du vet at det er liv og enda mer våpen på fjellet? Jeg måtte også bruke 10 forsøk for å få det til så du får det kanskje til på neste ;)

Hvis jeg hadde hatt pc-versjon og ikke xbox skulle jeg hjulpet deg..

5040588[/snapback]

Tror du må forklare den litt bedre..?

Gjest Slettet+19283741
Skrevet (endret)

Tror jeg missforstod deg litt.. Er du på et hustak der fullt av små fly med bomber skal ødelegge en radar?

Endret av Slettet+19283741
Gjest Slettet+19283741
Skrevet
Ja, det er det oppdraget oppå taket der du skal skyte ned masse helikoptre med minigun!

5045243[/snapback]

Den er jo ikke så vanskelig da, klarte den på 1. forsøk med litt flaks, mye værre senere når det er store helicoptre som du skal skyte med bazooka (ikke varmesøkende :hrm: ).

Her finner du koder..

Spørs om de hjelper deg akkurat i dette oppdraget da.. Har ikke teste de

Skrevet
Får være snill da

I den ene filen har jeg bare klart det. I den som har gull til slutt i navnet tok jeg gull på alle. 

Overaskelse på rullebanen. Husk å fjerne gull på slutten av filnavet da :thumbup:

Edit: Klønete kan ikke laste opp rar. får gjøre om til zip

5013643[/snapback]

Takk for hjelpen! Ble så ivrig at eg glemte å takke.

Dere andre som slenger unødvendig med leppen: slutt med det! Dere er advart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...