Gå til innhold

Battlefield 2 uspillbart med GeForce 4 (PC)


Anbefalte innlegg

uhm :)

 

Kun hvis BF2 kjørt emed standard instillingen. BF2 ser perverst ut med alt på maks. Poenget var at jeg personlig bare har prøvd det på min maskin med standard, men jeg har sett det på andre maskiner med max. Og ut fra min maskin, så ser GW og BVF betydelig bedre ut på max enn BF2 gjør med standard.

 

Vet ikke helt om det var et poeng egentlig ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå vet ikke jeg mye om Pixel Shaders 1.4. Men så vidt jeg vet har det aldri før BF2 kommet ut spill som krevde at skjermkortet ditt hadde denne muligheten.

 

Så vidt jeg husker fikk FarCry en egen offisiell mod som brukte denne teknologien for å forbedre graffikken. Men hvis ikke skjermkortet ditt hadde PS 1.4. kunne du likevel kjøre spillet med bra ytelse/kvalitet.

 

Så hvorfor kunne de ikke gjort noe lignende for BF2. La de som har bedre skjermkort få litt bedre grafikk, mens de med litt eldre kunne fått et noe dårligere resultat (men likevel grei grafikk)?

Lenke til kommentar
Det er jo meningsløst å poste bilder der ikke alt er på max. Alle spill kan jo se dårlige ut, bare innstillingene er lave nok...

Det var jo ikke poenget heller da. Han skulle vise oss hvordan BF2 så ut på Geforce 4, kortene som ikke støttes.

 

Jeg mener det er frekt og ekstremt slurvete å utelukke Geforce 4-serien, de fleste av dem er bedre enn Radeon 8500 f.eks. For ikke å nevne Geforce 6600 GT AGP. De har ikke en gang en grunn for det, eller? Dette kortet er jo LANGT bedre enn mange av de andre kortene som støttes. Amatører, HL 2 er et praktverk, og det gjelder forarbeidet og selve spillet. Det har bedre fysikk og grafikk enn BF2 og kan alikevel kjøres helt topp med Geforce 4 TI i DX8-modus.

 

 

Nå skal jeg prøve å få BF2 til å fungere på en PC med Geforce 6600 GT, det går nok, er vel bare at forceware 71.52 er litt utdatert som gjør at BF2 ikke starter.

 

EDIT: Pokker! Det gikk ikke med driveren som fulgt med DVD-en. Hva gjør man nå?

Endret av Zythius
Lenke til kommentar

Vent til neste generasjon konsoll kommer, blir nok bra. Perfect Dark Zero online til X360 kommer til å bli gull, dansk bekjent jobber i Rareware, med alpha kits de har fått nå...ser alt helt sinnsykt ut. Bare vent! Kommer ikke til å tro det vi ser.

Lenke til kommentar

Herregud da. Alle klager over at GeForce 4 er et gammelt kort og bla bla. Jeg sitter selv med et Geforce 4 TI 4400, som jeg punget ut 2600kr for. Jeg forstår godt at dette ikke vil kunne spillle BF2 på de høyeste insillingene, og vet dere hva? Jeg bryr meg ikke det spor!

 

Gameplay > Grafikk!

Lenke til kommentar
Herregud da. Alle klager over at GeForce 4 er et gammelt kort og bla bla. Jeg sitter selv med et Geforce 4 TI 4400, som jeg punget ut 2600kr for. Jeg forstår godt at dette ikke vil kunne spillle BF2 på de høyeste insillingene, og vet dere hva? Jeg bryr meg ikke det spor!

 

Gameplay > Grafikk!

Du er klar over hva slags gameplay man opplever når spillet er praktisk umulig å spille?

 

Man kan få startet spillet vha. et par programmer, men med slik grafikk er det umulig å frem noe som kan kalles godt gameplay :)

Lenke til kommentar
Herregud da. Alle klager over at GeForce 4 er et gammelt kort og bla bla. Jeg sitter selv med et Geforce 4 TI 4400, som jeg punget ut 2600kr for. Jeg forstår godt at dette ikke vil kunne spillle BF2 på de høyeste insillingene, og vet dere hva? Jeg bryr meg ikke det spor!

 

Gameplay > Grafikk!

Du er klar over hva slags gameplay man opplever når spillet er praktisk umulig å spille?

 

Man kan få startet spillet vha. et par programmer, men med slik grafikk er det umulig å frem noe som kan kalles godt gameplay :)

Hva som jeg mener er gameplay er vel opp til meg? Dessuten snakker jeg om, hvis de hadde støtte GF4 og ikke den grafikken du får når du spiller nå, der må jeg være enig i at det er helt .. for jævlig.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...