Gå til innhold

Hva samler du på?

anono1123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Før samlet jeg på tegneserier, men nå ligger de nedpakket i plast, i en eske stuet ned i kjelleren.

Jeg har også samlet på frimerker, warhammer, lego, og colabokser, men dette har jeg sluttet med nå.

Jeg samler for øyebikket på pcer, jeg har nå 5 stykker, men kun to som fungerer 100%. :)

Skrevet
Er passiv steinsamler... Vi var faktisk på smaragdgruven på Minnusund med skolen idag.. Fant et par fine (dog små) smaragder. :)

ooh! =)

Var veldig ivrig samler før, fikk en del steiner fra fetteren min, men det har etterhvvert dabbet av litt... Vurderer å¨begynne litt mer med det igjen... :)

Skrevet

Skilt. Er oppe i en god del skilt pr i dag, og blir vel en god del fler med aara.

Spritflasker ogsaa. Men det er vel mer en passiv samlig, vil jeg si.

Skrevet
Er passiv steinsamler... Vi var faktisk på smaragdgruven på Minnusund med skolen idag.. Fant et par fine (dog små) smaragder. :)

Me too! Var der ifjor sommer, fant en liten en. Hadde ikke så veldig god tid på meg og lete da.

Skrevet (endret)

Har en del pins liggende etter en del år med samling. Har vel en 200- 300 stykker tror jeg.

Ellers er jeg en ihuga samler av Herman Hedning :love:

Endret av ostenXX
Skrevet
dildo`er :)

Tøft, når kan jeg komme til deg? :p

Mee three!

gi meg penger :love: har nå 0 dildo`er, skal samle dem når jeg flytter ut :tease: synes at dildo`er er spennende og najs, men dem skal jeg ikke egenbruke

Skrevet (endret)

*feil tråd ! Seint veit dere. Svaret passet forøvrig utrolig dårlig inn her *

Men nå som jeg først er her, så kan jeg si at jeg samler på penger og gode matoppskrifter.

Endret av Vu-caN

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...