Gå til innhold

Prosjekt ALUminous Kommentartråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ordentlig maske er en bra invistering. Har du gassfilter også? Anbefales hvis du skal lakke, ellers dreper du et par flere hjerneceller en du aner.

 

Diggbare produkter da. Dekslet ble mye bedre ettet du byttet det ut. Ting ser jo bare bedre og bedre for hver gang jeg er å titter ;)

 

Foreløpig har jeg bare partikkelfilter, ikke blitt mye spraymaling i det siste. Takk, syns det ser bra ut selv! Tollen har nå mottatt radiatoren min, spent på hvor mange dager de skal grafse på den denne gangen før de får sendt den videre til meg...

Lenke til kommentar
Du holder koken fortsatt Haakon! og stilen er fortsatt upåklagelig ... imponerende :cool:

 

Vann i slagene før mai? :tease:

 

Som sagt er den siste radiatoren alt jeg trenger for å kunne bygge ferdig loopen, og den håper jeg virkelig ikke tollen beholder til utti mai :) Takk for komnplimentet!

 

Etoel: Helt enig...

Lenke til kommentar
Dette må være en av diskusjon.no's beste arbeidslogger noensinne!! Både idéene og utførelsen av disse er helt på topp :thumbs:

 

Tusen takk skal du ha, veldig hyggelig å høre at både selve loggen og arbeidet blir såpass verdsatt! Følg med videre for det endelige resultatet, siste pakke er på døra mi i morgen, så da blir det mer arbeid gitt... :)

 

@ Rulator: Takk, takk, takk, evig elsk var et ganske så raust kompliment :)

Lenke til kommentar

Ser den dukker opp i "Mine innlegg" av og til. Hva er det jeg håper på når jeg ser den gjør det? Jo update. :)

 

Men det gjør ingen ting at det ikke var det nå. Elsker å lese gjenom worklogen din, gang etter gang etter gang etter gang.... :D

 

Er så deilig og ryddig å lese igjenom. :)

 

Du er perfeksjonist. Det ser man på modden, også på loggen forsåvidt. :D

 

Likte forresten den innholdslisten i begynnelsen av workloggen din nå. Den gjør det mye lettere å finne frem. Skulle ønske flere hadde sånne. :)

 

Dette her blir knallbra! Stå på Caliber! :D

 

MIST FTW! :D

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar
Ser den dukker opp i "Mine innlegg" av og til. Hva er det jeg håper på når jeg ser den gjør det? Jo update. :)

 

Men det gjør ingen ting at det ikke var det nå. Elsker å lese gjenom worklogen din, gang etter gang etter gang etter gang.... :D

 

Er så deilig og ryddig å lese igjenom. :)

 

Du er perfeksjonist. Det ser man på modden, også på loggen forsåvidt. :D

 

Likte forresten den innholdslisten i begynnelsen av workloggen din nå. Den gjør det mye lettere å finne frem. Skulle ønske flere hadde sånne. :)

 

Dette her blir knallbra! Stå på Caliber! :D

 

MIST FTW! :D

 

Takk skal du ha, du inspirerer meg for hvert innlegg Lockbreaker! Er som sagt veldig glad for positive tilbakemeldinger på selve loggen, såvel som arbeidet. Har jobbet med å lage sort front til multimeter i dag, blir forhåpentligvis ferdig i morgen. Da får jeg sannsynligvis siste pakke med radiator fra usa, så uten å love noe kan søndag bli en spennende dag... :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...