Gå til innhold

4 nye fra Nokia!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke endret noe i funksjonaliteten eller organisering?

Jeg har ingen anelse, men hvis det hadde vært drastiske endringer hadde de vel kalt det for series 50 eller noe sånt? Men på en annen side så står jo det spesifisert under spesifikasjonene til alle disse modellene at UI'et "enhanced".

 

Men er jo litt interessant at 6280 har 320x240 oppløsning og kjører series 40...

 

Det som var mest imponerende var vel egentlig prisen på 6280. Dersom IT-avisen har rett, kommer den til å koste 375 euro, noe som betyr godt under 4000kr.

3G + QVGA-skjerm + 2mpx kamera m/flash + stereo radio/mp3 for under 4000 er jo ikke så værst.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar

Dette må jeg si var veldig imponerende. Artig å vokne opp til.

 

Først og fremst, utrolig bra at de har kommet med enda en ny S40-versjon med høy oppløsning. Sinnsykt digg å se dette i "vanlige" telefoner fra Nokia.

 

6280 synes jeg var veldig fin. 2 mp kamera, QVGA, 3G, osv, men fortsatt bare 91 ccm i størrelsen :)

 

6270 skjønner jeg ikke helt hvorfor er 15 ccm større enn 6280, men et godt alternativ for dem som ikke vil ha 3G (meg :))

 

6111 var rett og slett liten og nydelig. Er ikke ofte jeg sier det, men her har Nokia laget en mobil jeg synes var sinnsykt fin. Litt skuffende skjermoppløsning, men det er jo Nokia det er snakk om :p

 

6060 må vel sies å være oppfølger til 6020, og i klappform. Ikke imponerende spesifikasjoner, men forhåpentligvis blir ikke den dyr heller.

 

Nei, dette var ålreit Nokia!

Lenke til kommentar
Så vidt jeg ser fra pressemeldingen har 6280 støtte for Mini-SD. Ser ikke noe sånt på 6270. Rart at det ikke står noe om mini-SD på 6280 sine spesifikasjoner.

 

Pressemelding:

http://press.nokia.com/PR/200506/998185_5.html

Kan ikke se det jeg heller, men også mobileburn.com (spesifikasjoner for 6270 og 6280 @ mobileburn.com) skriver at begge har miniSD-støtte.

Isåfall er jo det intet annet enn bra :)

 

hva innebærer: Nokia 6270: Quadband slide phone?

Quadband er som navnet sier, fire-bånd. Altså ikke bare trebånd, men firebånd. Husker ikke de ulike frekvensene nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...