Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 16. april 2006 Forfatter Skrevet 16. april 2006 (endret) Leketøyet til Presidenten er en modifisert Boeing 747-200B, og verdens største lastefly er denne skjønnheten her, en Antonov An-225 Tar og gjentar neste fly: Endret 16. april 2006 av Psykopatisk Kaffelefse
kremt Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Antonov 225 ja, ikke alle flyplasser den kan lande på faktisk, flystripen må være litt høyere enn landskapet rundt stripa for at ikke vingene skal ta nedi bakken. Vingene henger nemlig litt nedover når flyet står i ro, noe de ikke gjør oppe i luften. Flyet kan heller ikke stå i ro på samme plass i flere timer, da gir asfalten etter pga tyngden, så flyet må flyttes litt med jevne mellomrom.
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 16. april 2006 Forfatter Skrevet 16. april 2006 Det er en MD-90 eller en 717 om du vil. 5928779[/snapback] Stemmer det
Grishnack Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Slenger opp ett nytt ett jeg 5925746[/snapback] Er ikke dette flyet brukt i Battlefield Vietnam?
Republic3D Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 (endret) Det er en MD-90 eller en 717 om du vil. 5928779[/snapback] Stemmer det 5928798[/snapback] Ganske enkelt å kjenne igjen.. nye motorer i forhold til MD-80 blant annet. Fattern var pilot på MD-90, MD-80, og DC-9 før han gikk over til 737 nå. Han sier MD-90 er som et jagerfly å regne i forhold til 737.. thrust vs tyngde osv. edit: Hvem som helst, sleng opp et nytt bilde. Jeg har ingen flere interessante på pc'n Endret 16. april 2006 av Wildbill
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 16. april 2006 Forfatter Skrevet 16. april 2006 (endret) Slenger opp ett nytt ett jeg 5925746[/snapback] Er ikke dette flyet brukt i Battlefield Vietnam? 5928890[/snapback] Kan kanskje minne litt om F-4, som er brukt i BF vietnam. Men nei, den er ikke det edit: Minner kanskje mer om Mig21 Endret 16. april 2006 av Psykopatisk Kaffelefse
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 16. april 2006 Forfatter Skrevet 16. april 2006 Nytt fly Ganske kjent acro-sak
edge Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Ligner på et honda-fly jeg så på sunderland airshow
visningsnavn2 Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Det er en Sukhoi Su26 ja? 5929422[/snapback] skal du i forsvaret nå eller tenker på avtaren din
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 16. april 2006 Forfatter Skrevet 16. april 2006 Det er en Sukhoi Su26 ja? 5929422[/snapback] Ikke en Sukhoi Su26 nei...
Grishnack Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Nytt fly Ganske kjent acro-sak 5929056[/snapback] Austin Powers?
bfisk Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 MD90 og 717 er jo ikke samme flyet. 717 er Boeing videreutvikling av MD90 - et prosjekt påbegynt av McD som MD95.
Republic3D Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 MD90 og 717 er jo ikke samme flyet. 717 er Boeing videreutvikling av MD90 - et prosjekt påbegynt av McD som MD95. 5931019[/snapback] Det er riktig det du sier, men det er omtrent samme maskinen, eller hva? Om det er en MD-90 eller MD95, blir jo det samme som om det er en MD-80 (DC-9 Super 80) eller en MD-83/87 osv.. Hva er så forskjellene på MD-90 og MD-95/B717?
bfisk Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 717 er en del kortere enn MD90, som var den lengste i serien fra DC9 og oppover. MTOW på MD90 er ca 160klbs, mens den er bare ca 110klbs på 717. Selv om MD90 fikk glass cockpit, var den ikke på langt nær så sofistikert som cockpiten i 717, som i praksis er lik til den i MD11. 717 har også Rolls Royce motorer, mens MD90 har motorer fra IAE. Selv om det såvidt jeg vet er bygget rundt samme skrog, har de lite teknologisk til felles, noe wikipedia underbygger: The 717 had no commonality with other aircraft, even prior MD-80 and DC-9 aircraft upon which it was based. Although the 717 had operating costs 10% lower than the A318, airlines considering the 717 could not take advantage of the cost savings gained through commonality. Noe som også førte til at dette avanserte, moderne og effektive flyet nå har hatt sine dager talte.
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 16. april 2006 Forfatter Skrevet 16. april 2006 Den acro-kjerra jeg postet tidligere er en Yak 54 Noen andre smeller opp ett bilde eller hva?
Republic3D Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 717 er en del kortere enn MD90, som var den lengste i serien fra DC9 og oppover. MTOW på MD90 er ca 160klbs, mens den er bare ca 110klbs på 717.Selv om MD90 fikk glass cockpit, var den ikke på langt nær så sofistikert som cockpiten i 717, som i praksis er lik til den i MD11. 717 har også Rolls Royce motorer, mens MD90 har motorer fra IAE. Selv om det såvidt jeg vet er bygget rundt samme skrog, har de lite teknologisk til felles, noe wikipedia underbygger: The 717 had no commonality with other aircraft, even prior MD-80 and DC-9 aircraft upon which it was based. Although the 717 had operating costs 10% lower than the A318, airlines considering the 717 could not take advantage of the cost savings gained through commonality. Noe som også førte til at dette avanserte, moderne og effektive flyet nå har hatt sine dager talte. 5931243[/snapback] Da forstår jeg. Synd det gikk av med døden.. likte det flyet egentlig. Idiotisk av Boeing å forandre så mye at det ikke liknet på noe annet fly, teknisk.
Republic3D Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 (endret) Ok, jeg legger opp en gammel kjenning, med NYC i bakgrunnen : edit: leif Endret 16. april 2006 av Wildbill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå