Gå til innhold

Gutter - 14 år, barbere seg på leggene?


DE1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke vil barbere leggene: Så ikke gjør det

Hvis du vil barbere leggene: Så gjør du det.

 

Så enkelt er det. Hvorfor skal andre bestemme over deg?

 

Selv barberer jeg ikke, men jeg er ikke deg... :shrug:

 

EDIT: Er mest vanlig å ha hår ja... men... so?

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Jeg vet jeg hadde mobba deg(trådstarter).. :tease:

hadde jeg også gjort, en kjent i klassen har barbert seg under arma, og han går altid med singlet... han angrer nok godt da han får høre det hver dag på skolen.

 

btw, psilocybe, sjegg er hat >: (

Endret av Sink
Lenke til kommentar
Klippe tåneilene - Tja, hvis du gjør det med vinkelsliper på en mandig måte så...

Jeg lar de vokse til de knekker jeg. Den ene storetåa er helt svart, og den andre mangler negl. Er det mandig?

Det er ekkelt! :yucky:

Åh gud, æsj.. jeg klipper neglene på beina ! ellers rakner alle sokkene mine og det gjør vondt å ha sko på :(

Men håret på leggene har jeg aldri tatt, men var litt flaut i begynnelsen da jeg hadde mest av alle vennene. Sant nok at jeg følte meg mer mandig! :yes:

Nå bryr deg ikke meg lenger ;)

Lenke til kommentar
Hva om du har halve regnskogen på leggene da? Er vel ikke så veldig vakkert det, men hvis du shaver det kommer det jo bare til å vokse ut enda mer, og hva gjør man da? :hmm:

Det vokser ikke ut mer når du barberer det da. Tror du hjernen sender signa til bena om at de må lage flere hårsekker når man barberer. Har enda ikke sett noen menn der skjegget har grodd sammen med øyenbrynene, selv om de har barbert seg i mange år.

Lenke til kommentar
Hva om du har halve regnskogen på leggene da? Er vel ikke så veldig vakkert det, men hvis du shaver det kommer det jo bare til å vokse ut enda mer, og hva gjør man da? :hmm:

Det vokser ikke ut mer når du barberer det da. Tror du hjernen sender signa til bena om at de må lage flere hårsekker når man barberer. Har enda ikke sett noen menn der skjegget har grodd sammen med øyenbrynene, selv om de har barbert seg i mange år.

Det vil vel bli tettere ? Skjegget mitt har ihvertfall blitt det :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...