Gå til innhold

Doom 3 = SKUMMELT!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg og 3 venner skulle prøve Doom 3 istad. Vi er 13 år. Det er det skumleste spillet jeg noen gang har sett!!!

Vi satt og skreik hele tida :scared::D

Endret av xerminx
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Spilte det åt en kompis...

skreik så gæli høgt att mora hans trodde han hadde drept meg eller noe :p

men fytterakkern å skummelt det var.

EDIT: Innlegg nr 100 :w00t:

Endret av tu30r6
Skrevet

Joda, skal innrømme at jeg ikke liker det spillet noe serlig, men jeg vet når det skumle kommer til å skje da ;) Veldig enkle, men dog effektive triks de har brukt i det spillet...

Skrevet

Jeg fant ikke Doom3 skummelt i heletatt, syns det egentlig var et ganske morro spill.

Eneste spillet jeg har funnet skummelt var når RES 1 kom på ps1, var nokså ung da, men fyfaen det var et creepy spill.. :p

Skrevet

Det har vel noe å si hvilket humør du er i, om du tar spillet seriøst, om det er mørkt eller lyst ute, hvor høy lyd du har på, om du er alene eller med kamerater, lysstyrken på skjermen osv osv

Jeg fant spillet spennende men ikke direkte skummelt. Spilte det alene klokka 2 om natta med 5.1 THX surround. Må innrømme at jeg skvatt rimelig greit noen ganger og ikke sov noen tornerose søvn etter jeg var ferdig.

Skrevet

har vel blitt litt skremt noen ganger.. men da gjorde jeg som d sto i manualen.. slå av lyset.. sørg for at rommet du sitter i er helt mørkt, skru lyden opp høyt! og du er dømt til å bli ihvertfall litt skremt iløpet av spillet..

Jeg ble vel mer opphissa enn skremt da men :p

Skrevet

jeg synes doom3 var skikkelig skummelt egentlig.. hoppet i taken ganske mange ganger ja :p

er 19.. trukke alder har noe og si i denne sammenheng lol

Skrevet

Jeg klarte serisøt ikke å spille ferdig spillet. Jeg kom et lite stykke, men til slutt var alt så gjennomført forferdelig at jeg rett og slett ikke maktet mer. Noe slikt har jeg aldri før opplevd. Men, som sikkert mange vet, var det til og med spillanmeldere som slet med å anmelde spillet, rett og slett fordi det var så skummelt til tider.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...