Gå til innhold

Trenger enkel online hjemmesidegenerator


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg tror home.no har problemer!... har prøvd å sende "glemt passord" ett par ganger nå.. og det står bare dette:

 

Insufficient disk space; try again later Insufficient disk space; try again later returntosender: cannot select queue for www Insufficient disk space; try again later returntosender: cannot select queue for postmaster putbody: write error: No space left on device Error writing control file qfj5AB8O8Z030236: No space left on device

 

 

Brukernavn og passord er sendt

 

Passordet for brukeren complexity er nå sendt på epost til **********@yahoo.no.

 

?.. noen som fårstår det?... jeg har enda ikke fått noe mail og jeg har slått av spamfilter!..

 

Edit: det sto første gangen også.. men siden det sto brukernavn og passord er sendt så trodde jeg d gikk..

Endret av complexity
Lenke til kommentar
Btw: orddelingsfeil i topic. hjemmeside, ikke hjemme side."
Skal man bemerke orddelingsfeil, så får man gjøre det riktig...... :p

Det heter heller ikke hjemmeside lager, men hjemmesidelager (selv om det kanskje ikke er et godt uttrykk). Men da blir tittelen enkel "hjemmesidelager" og da bryter det mot treordsregelen i retningslinjene. :hmm:

"Trenger enkel hjemmesidegenerator" eller "Trenger enkel, online, hjemmesidegenerator" hadde vel vært et bedre topic når du først var igang. ;)

Lenke til kommentar
Btw: orddelingsfeil i topic. hjemmeside, ikke hjemme side."
Skal man bemerke orddelingsfeil, så får man gjøre det riktig...... :p

Det heter heller ikke hjemmeside lager, men hjemmesidelager (selv om det kanskje ikke er et godt uttrykk). Men da blir tittelen enkel "hjemmesidelager" og da bryter det mot treordsregelen i retningslinjene. :hmm:

"Trenger enkel hjemmesidegenerator" eller "Trenger enkel, online, hjemmesidegenerator" hadde vel vært et bedre topic når du først var igang. ;)

fixa nå :p

 

btw: fortsatt ikke svar...huff.. begynner å bli lei av å vente..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...