Gå til innhold

Trenger enkel online hjemmesidegenerator


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingen av designene de har der ser spesielt fine ut, også er det reklamedrit der.
This site built and hosted for free by FreeWebs.com. Get your own free website now!

huff.. finnes det flere alternativ da?.. btw: er det mye plass på freewebs?

How much space do I get?

Users are given an initial 40Mb. Users can purchase an unlimited amount of additional space at the cost of $10 per additional 100Mb per year.

Lenke til kommentar
Btw: orddelingsfeil i topic. hjemmeside, ikke hjemme side."
Skal man bemerke orddelingsfeil, så får man gjøre det riktig...... :p

Det heter heller ikke hjemmeside lager, men hjemmesidelager (selv om det kanskje ikke er et godt uttrykk). Men da blir tittelen enkel "hjemmesidelager" og da bryter det mot treordsregelen i retningslinjene. :hmm:

Lenke til kommentar
Btw: orddelingsfeil i topic. hjemmeside, ikke hjemme side."
Skal man bemerke orddelingsfeil, så får man gjøre det riktig...... :p

Det heter heller ikke hjemmeside lager, men hjemmesidelager (selv om det kanskje ikke er et godt uttrykk). Men da blir tittelen enkel "hjemmesidelager" og da bryter det mot treordsregelen i retningslinjene. :hmm:

Vel, skal det ikke være bindestrek der da?

Hjemmeside-lager

Lenke til kommentar

sorry for bump.. men jeg har venta i ca 20 min på å få passordet mitt.. det sto: Om noen sekunder vil du motta ditt passord på epost.

 

synes det har gått litt vell mange sekunder nå ;) jeg er litt gira på å gjøre dette.. men siden det tilsynelatende tar så lang tid så tror jeg jeg liksågodt spiller litt wow :p

 

og ja jeg har dobbeltskjekka at jeg skrev rett mail..

Lenke til kommentar
Btw: orddelingsfeil i topic. hjemmeside, ikke hjemme side."
Skal man bemerke orddelingsfeil, så får man gjøre det riktig...... :p

Det heter heller ikke hjemmeside lager, men hjemmesidelager (selv om det kanskje ikke er et godt uttrykk). Men da blir tittelen enkel "hjemmesidelager" og da bryter det mot treordsregelen i retningslinjene. :hmm:

Vel, skal det ikke være bindestrek der da?

Hjemmeside-lager

Du nok også kan bruke bindestrek. Da blir det kanskje lettere å lese og man slipper stygg orddeling.

Lenke til kommentar

Freewebs er og blir noe stort dritt.

Home er nesten likeså, men ser litt bedre ut. Men også vanskeligere å lage.

 

Ville gått for Home om du gidder å stresse med det.

 

Ps: Vis du ikke har noe bestemt å ha på siden din, blir det bare noe drit å ha i lengden. Det er veldig kjekt de første ukene etterpå driter du bare i den :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...