Gå til innhold

Random kræsj i GTA:SA - Hva skjer?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Awwye! Hva synes dere kara? Er selv helt hekta :D (...som jeg har blitt av alle spillene i serien).

Bare en ting som irriterer noe veldig, og det er at spillet kræsjer temmelig ofte, helt random. Tror ikke ATi er så glad i dette spillet... (Jeg har MSi Radeon 9800 XT 128MB 256bit, og nyeste Catalyst-driver). Vet ikke, men tror det. Iallfall en feil jeg håper Rockstar retter opp i med en patch snarest!

:w00t:

EDIT: My CJ

EDIT: Issue solved, Omegadriveren fikset biffen likevel :).

Endret av pain
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke krasja hos meg enda, men nå har ikke spilt så mye (eksamen kom veldig ubeleilig).

Er det vits med en "Den store GTA:SA-tråd" når vi har et eget forum for San Andreas?

Skrevet
Har ikke krasja hos meg enda, men nå har ikke spilt så mye (eksamen kom veldig ubeleilig).

Er det vits med en "Den store GTA:SA-tråd" når vi har et eget forum for San Andreas?

Vi har ikke et eget forum for San Andreas...

Skrevet

Vi har ikke et eget forum for San Andreas...

Meeeeente GTA :blush:

Blir sikkert beholdt denne tråden, og jeg blir sikkert aktiv i den :p

Kanskje like greit å ha et eget sted for San Andreas-småprat.

Rapporterte den uansett, så får moderatorene bestemme.

Skrevet

Jeg synes dere skal starte egne tråder for hvert av problemer, spørsmål eller annet om GTA i stedet for å samle mest mulig i en tråd.

Grunnen til dette er at det blir mye lettere for dere å finne frem i ettertid når skumlese blandt X antall overskrifter i stedet for å måtte lete etter detaljer i en YY sider lang tråd.

Jeg kommer til å skifte navn på denne tråden til noe annet enn "den store" for å unngå det jeg nettopp forklarte. Siden trådstarter tar opp et spesifikt problem så endrer jeg tittelen til noe som har med det å gjøre. Pain, du må gjerne endre tittelen i ettertid, bare ikke tilbake til en "den store"-tråd.

Skrevet (endret)
Bare en ting som irriterer noe veldig, og det er at spillet kræsjer temmelig ofte, helt random. Tror ikke ATi er så glad i dette spillet...

Godt mulig det. Bruker et X800XT kort selv. Og her krasjer det rett som det er. Det meste av spill krasjer på pc'en min :cry:

Har enda ikke klart å finne ut hva det er som er årsaken til at pc'en min krasjer så ofte. Tror ikke det er temperatur som er problemet, for kabinettet står åpent og alle komponenter har lave idle temperaturer. Har sjekket ramen også, uten at jeg har klart å fremprovosere noen feil :hmm:

Endret av Uderzo
Skrevet (endret)

Morsomt :roll:

Edit: Kanskje komme med noe konstruktivt istedet for å anklage folk for ditt og datt?

Endret av M@R7!N
Skrevet (endret)

Edit: Kanskje komme med noe konstruktivt istedet for å anklage folk for ditt og datt?

I og med at spillet offisielt har utgivelsesdato i morgen, så er det vel ikke så mye 'anklager' som et faktisk reelt tips. Det hender vel av og til at piratversjoner sliter med mindre feil som originalversjonen ikke har...

Om dette er tilfellet for GTA:SA vet jeg dog ikke.

Endret av frodeaa
Skrevet

I og med at spillet offisielt har utgivelsesdato i morgen, så er det vel ikke så mye 'anklager' som et faktisk reelt tips. Det hender vel av og til at piratversjoner sliter med mindre feil som originalversjonen ikke har...

Det at spillet har release i morgen kan jo ha noe med saken å gjøre ja. ;)

Synd med alle disse piratkopiene.

Skrevet
rapportert for muligens brudd på retningslinjer..får se hva mod gjør..

Hva vil mulige brudd på retningslinjer si?

------------------------------------------------

Anyways...det er ikke ati kortene som er feilen...har 9800pro å kjører alt på fult helt glatt...uten at det kæsjer :thumbup:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...