Gå til innhold

Netopp fått ny PC, - Spill anbefalinger?


Anbefalte innlegg

Tråd titelen sier alt.. Jeg er mest interesert i krigsspill/skyespill...

 

Har allerede CS, så ikke anbefal det...

 

Har tenkt litt på Joint Operations og Battlefield 1942, men noen andre spill?

 

Takker for svar

Endret av MGS3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Krigsspill....hmmm, vet ikke helt hva du mener. Hvis du tenker på fps spill har jeg ikke noen forslag til deg, jeg liker ikke sånne spill.

 

Mne hvis du med krigsspill tenker på strategiske spill, så har jeg et par til deg.

 

Hearts of iron 2, antagelig det beste strategiske spillet som er laget og som omhandler WW2. Et noe enklerer WW2 spill er Gary Grigsbys Woirld at war.

Lenke til kommentar

Angående skytespill har jeg tre klare alternativer:

 

1. Half-Life 2 (15 timer med nytelse)

2. The Cronicles of Riddick (Et råtøft actionspill)

3. Far Cry (Jevnt over meget bra, tross en del mangler)

 

Hvis du er hypp på online spill og har en god PC vil jeg helt klart anbefale Battlefield 2. Ingen som har testet det enda, men jeg har sterke tvil på at dette kommer til å floppe. Faktisk tror jeg det blir 2005's største skytespill, like foran Stalker (et annet spill du bør notere ned).

 

Dessuten er SWAT 4 også en grei tittel å ta med seg, hvis du liker taktiske skytespill.

Endret av Campari
Lenke til kommentar

Halla.

 

Annbefaler disse spillene:

 

Return To Castle Wolfenstein: Enemy Territory

 

Americas Army

 

Jeg har laget en liten manual til Enemy Territory som folk kan bli litt kjent med spillet.

Linken er: http://www.home.no/cornhoolioman/enemyterritory.htm (sia suger, det var et miniprosjekt på ungdomskolen)

 

Hvis det er noe du lurer på om ET så kan du bare ta en tur innom www.logical-gaming.com, der er klanen min alltid, og vil gjerne hjelpe.

Hadde vært kjekt vis dere ville signe uppå foruma :D

Lenke til kommentar

Half life 2 er et must! Det er det spillet jeg ville kjøpt aller først...

 

Men hvis du er ute etter krigsspill er jo Call of Duty genialt, etter min mening det beste krigsspiller som er gitt ut (eller bortimot i hvert fall)...

 

Andre bra titler er for eksempel Far Cry, KOTOR, KOTOR 2, Battlefield, Deus Ex etc...

 

eller hvorfor ikke spille World of Warcraft? Det er genialt, hvis du liker MMORPG's da... :p

Lenke til kommentar

Det spørs jo åssen spill du liker da.. Liker du FPS (som du sikkert gjør siden du har CS) så anbefaler jeg deg:

Far Cry

Half-Life 2

(Evt. Battlefield 2 når det kommer)

 

Liker du strategispill anbefaler jeg:

Rome Total War

Warcraft III + The Frozen Throne

 

Liker du RPG og MMORPG anbefaler jeg deg Guild Wars.

 

Liker du ikke RPG og MMORPG anbefaler jeg deg likevel Guild Wars. Jeg var ingen stor MMORPG/RPG-fan før dette spillet, men jeg er hekta ;)

Lenke til kommentar
Det spørs jo åssen spill du liker da.. Liker du FPS (som du sikkert gjør siden du har CS) så anbefaler jeg deg:

Far Cry

Half-Life 2

(Evt. Battlefield 2 når det kommer)

 

Liker du strategispill anbefaler jeg:

Rome Total War

Warcraft III + The Frozen Throne

 

Liker du RPG og MMORPG anbefaler jeg deg Guild Wars.

 

Liker du ikke RPG og MMORPG anbefaler jeg deg likevel Guild Wars. Jeg var ingen stor MMORPG/RPG-fan før dette spillet, men jeg er hekta ;)

nei, er ikke stor fan av strategi spill

 

ja, jeg liker FPS ganske godt. Hvis det er mulig å få 3dje person spill, ala feks MGS til data, så bare kom med anbefalinger der også!

 

ikke stor fan av MMORPG eller RPG heller, men har noen venner som har GW, så jeg kommer til å prøve spillet hos dem snart.

 

Har litt lyst på WoW, men har ovrehodet ikke lyst til å betale en månedtlig regning piss :thumbdown:

 

En venn av meg har ET også, har spillt det litt, men virker litt komplisert i begynnelsen..

 

Igjen, takker for alle innlegg hitil, og andre som kommer!

Endret av MGS3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...