Gå til innhold

Netopp fått ny PC, - Spill anbefalinger?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

RTS: Red Alert 2 (futuristisk) og Age of Empires (historisk). RA2 er eit temmelig rask spel samanlikna med AoE der det går timevis per omgang.

 

FPS: Half-Life 2 er eit must imo, og eg anbefaler at du prøver Half-Life først, hvilket også er eit genialt spel, riktignok med utdatert grafikk, men framleis meget underhaldande. Far Cry ville eg ikkje kjøpt, vart ikkje imponert av noko bortsett frå grafikken. Return To Castle Wolfenstein derimot er eit underhaldande FPS. Har også ET, men det haddde du visst prøvd.

 

Dersom du har muligheten til det, prøv MMORPG hos ein kamerat. Det er ein del penger ut vindauga om du ikkje synest det er noko morro.

 

Call Of Duty er greit nok, har ikkje prøvd online. Ellers finnes det ein haug med FPS frå WW1\2 og andre krigar. Mohaa osv...og dei er stort sett like.

Lenke til kommentar

Gratis moro med Americas Army? (første persons skytespill som du kan laste ned gratis, et av de beste online fps skytespillene ute atm etter min mening)

Teamplay og RÅ grafikk med Battlefield 2 (kommer snart)

Rå grafikk med Far Cry og Half Life 2?

Online rpg med fin grafikk, Guildwars, Everquest 2 og Star Wars Galaxys?

Rts, Rome total war?

 

Det er noen forslag til knall spill som har bra grafikk og som du kan få utnytte din nye PC fult ut :)

Endret av ~Alex~
Lenke til kommentar

Som mange andre vil jeg anbefale Chronicles of Riddick. Er et must! Perfekt blanding med sniking og skyting. Elsker det spillet.

ENESTE minuset med spillet er at det er LITT for kort, men for all del, det gjør ingenting når det oser kvalitet av hele spillet.

 

FarCry er også et meget bra spill. Fantastisk grafikk og meget bra AI. Langt spill med masse action.

 

HalfLife2 er selvfølgelig også blant toppspillene. Har ikke runda det enda. Har latt det ligge i et par måneder nå for jeg synes det ble litt kjedelig helt i begynnelsen...etter en halvtimes spilling, men tok det fram igjen før i dag, og nå er jeg hekta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...