Gå til innhold

*løst*Anbefal meg et spill, sjanger ingen hindring

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Må også få med at, du kan nesten spille i over 100 timer, og enda ikke funnet og gjort alle questene. Også alle de mod'ene som du kan laste gjør Morrowind enda bedre.

Du kan forresten gå inn på The Elder Scrolls forumet her på gamer.no for mye mer info.

Btw, hvis du bestemmer deg for dette spillet, anbefaler jeg deg å kjøpe GOTY versjonen av spillet. Da får du med deg Morrowind og to tilleggspakker som legger til mye av quests og items. For en billig penge.

Endret av TomFu
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen nevnte at "Den Lengste Reisen" er vanskelig å få tak i nå. Den er faktisk umulig å kjøpe ny, men den engelske versjonen (som jeg ikke har prøvd), "The Longest Journey" finnes flere steder til snaue 100lappen.

Så også Morrowind GOTY utgaven til ca 100kr på spiderman sist jeg var innom (forrige fredag eller så)

Jeg vil anbefale "Trackmania", bilspill som minner om gamle "Stunts" som jeg har hatt mye morro med. Kan jeg spørre om hvor rask PC trådstarter har så jeg har noe å basere meg på når jeg anbefaler spill? :)

Skrevet
Kan jeg spørre om hvor rask PC trådstarter har så jeg har noe å basere meg på når jeg anbefaler spill? :)

Har en Athlon 64 2800 prosessor, 1GB RAM og 6600GT grafikk.

Skal foresten i butikken i dag, så vær rask!

Hvis ingen kommer på noe bedre så blir det Morrowind!

Skrevet

da kan du jo kjøre hva som helst bra :)

Vampire - the masquerade : bloodlines er jo et spill basert på half-life 2 motoren som du sikkret får for en billig penge nå...

ellers er absolutt Morrowind et spill alle burde ha spilt :)

Skrevet

Dette skal du gjøre:

1. Hør med en av dine kamerater som har PS1 om du kan kjøpe den for en hundrelapp eller 2.

2. Gå til nærmeste spillbutikk som selger de gode klassikerbe til PS1.

3. Her skal du plukke opp ALLE Final Fantasy titlene du bare finner!

Lover deg, med hånden på hjertet at det er verdt det!

Skrevet
Over til noen spørmål:

1. Jeg regner med at Bloodmonn og Tribunal er expansions, men det fulgte med en CD til som heter TES Construction Set, hva er det?

2. Hva slags character er å anbefale til en RPG-nybegynner?

3. Jeg er stadig på jakt etter disse Final Fantasy-spillene til PS1, og fant ingen på

EB Games, og lurer på hvor Spiderman ligger i Oslo omerådet, eller Drammen for saks skyld?

Takk til alle som har postet i min tråd! :thumbup:

Bra at du kjøpte Morrowind.

1. TES CS er et program der du kan lage nye områder, npc's og masse annet! Kan ta litt tid å sette seg inn i.

2. Vil nok tro en combat basert charakter vil være best for en nybegynner, ta en titt på Nybegynnertråden for Morrowind laget av MiSP.

Skrevet
Jeg ønsker meg et nytt spill, gjerne et noe utenom det vanlige. Jeg tar imot alle forslag, bortsett ifra alle gamle vanlige som HL2, DOOM3, KotOR osv. osv. Kanskje helst noe som tar litt tid å gjennomføre.

Helst ikke internettspill for å ha sagt det også...

Kjøp X2: The Treat det er STORT, utfordrene, langt, og ikke minst gøy!

Skrevet

Ja, jeg er enig med de som anbefaler morrowind, men jeg anbefaler på det sterkeste at du kjøper san andreas! har aldri gått lei av det, og spiller det enda..

Skrevet

Morrowind er ett utroli bra spill og er veldi stort og variert, det

har også så mye som to expansion packs og en som er på vei, anbefaler

det hvis du liker rollespill/adventure sjangeren.

Final Fantasy er så klart helt konge men det spørs om

du virkeli er inni sånne spill, vil si det er for spesielt

intreserte (moa :p).

Skrevet
man blir aldri lei Sims2 :thumbup:

åjoda, blir så lei at jeg kan spy bare av tanken, har for så vidt aldri spilt mer enn i 2min for å teste, og jeg ble syk bare av tanken på å spille det lenger, det finnes faktisk ikke noe værre spill, jeg vil kalle meg selv ganske kritisk, og på min skala ( den er ganske streng.. ) fra 1 til 10, ligger Sims2 på ca.. -8 fordi DET SUGER!

Skrevet
man blir aldri lei Sims2 :thumbup:

åjoda, blir så lei at jeg kan spy bare av tanken, har for så vidt aldri spilt mer enn i 2min for å teste, og jeg ble syk bare av tanken på å spille det lenger, det finnes faktisk ikke noe værre spill, jeg vil kalle meg selv ganske kritisk, og på min skala ( den er ganske streng.. ) fra 1 til 10, ligger Sims2 på ca.. -8 fordi DET SUGER!

Jeg skjlnner folk som liker Sims2, men det blir utrolig kjedelig etterhvert, spillet passer nok for yngre folk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...