Gå til innhold

Norsk rap er rett og slett tragisk.


embark

Anbefalte innlegg

Philip? Hva faen? Det er jo ikke rap, det er jo ikke musikk en gang! Den kvisete fjortisen skulle jeg skutt på høylys dag. Vell, nok om det. Er ikke stor fan av rap, det eneste av rap jeg kan høre på er faktisk norsk rap.

 

Jeg takler rett å slett ikke "Jeg er neger, jeg har stor penis, jeg har så mange damer å jeg har så stor gjeng. Bilen min har 67 toms felger å jeg dreper deg om du snakker stygt om meg". Seriøst, det der er ikke musikk. Det er en neger som snakker tullprat foran en mikrofon.

 

Av norsk rap så er jo Dirty Oppland og anbefale, veldig gode tekster. Tungtvann er rimelig genialt, og la oss ikke glemme Side Brok. Er stor fan av rap på dialekt, hvis du ser bort i fra Spetakkel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ville vel sagt at all rap er tragisk.

Jeg vil si at det tragisk å poste det i denne posten da denne tråden _åpenbart_ ikke er ment for sånne som deg...

 

Men ja, desverrre. Mye av den norske rappen er dårlig, ihvertfall det jeg har hørt. Men Side Brok og Gatas Parlament funker.

Lenke til kommentar

Jeg hører mye heller på norsk rap enn engelsk. Klovner i Kamp og Spetakkel er favorittene. Spesielt Klovner har mange bra tekster bra beats. Norsk rap rocker :thumbup:

 

Jeg takler rett å slett ikke "Jeg er neger, jeg har stor penis, jeg har så mange damer å jeg har så stor gjeng. Bilen min har 67 toms felger å jeg dreper deg om du snakker stygt om meg". Seriøst, det der er ikke musikk. Det er en neger som snakker tullprat foran en mikrofon.

 

Amen til dette!

Endret av Skjalg85
Lenke til kommentar
Jepp, norsk rap er det værste jeg har hørt :)

 

Eneste unntak må være Tungtvann.

tydeligvis ikke hørt mye på musikk eller? :whistle:

Jo faktisk.

Hørt på musikk hele livet, og vært borti de fleste sjangere.

Men norsk rap er fortsatt det værste jeg har hørt (av sjanger/språk).

 

Det er min menig, jeg respekterer andres, men da får du respektere min. :yes:

Lenke til kommentar
Jepp, norsk rap er det værste jeg har hørt :)

 

Eneste unntak må være Tungtvann.

tydeligvis ikke hørt mye på musikk eller? :whistle:

Jo faktisk.

Hørt på musikk hele livet, og vært borti de fleste sjangere.

Men norsk rap er fortsatt det værste jeg har hørt (av sjanger/språk).

 

Det er min menig, jeg respekterer andres, men da får du respektere min. :yes:

hehe er norsk værre en sånn kinesisk eller arabisk også.... det er det eneste jeg ikke klarer azz sån dere arabisk ting greie "musikk"

Lenke til kommentar
Men Side Brok funker.

Side brok er et hån mot all form for rap.

So? :green:

 

 

Side Brok er orginalt!

Er så typisk at når noen bryter med klisjeene og skaper noe nyskapende så blir de anklaget for hån mot sjangeren sin.. :hrm:

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...