Gå til innhold

Norsk rap er rett og slett tragisk.


embark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså noen av dere kan ikke hørt mange Norske ræppe sanger, herregud du som starta denne tråden, du liker Engelsk rap? Hvem personer da? 50 cent og alle de andre hønsene! OOh I'm from da gettho I got shoot 300 times ooh poor me im black hobba hobbla hobbla, hva faen liker du sånn kødd er det ikkeno rart du ikke liker norsk ræpp vetu :hmm: Jeg skal helt ærlig si at sommerflørt er en skam! Men har du noengang tenkt til å høre på teksten eller er du en sånn som bare hører på beat? Jeg skal nevne ett par folk kærer som du burde høre på!

 

Dirty Oppland

Onkl P & Jaa9

Keem One

Roma

Klovner i Kamp

Cast

Karpe Diem

Apollo

Diaz

Gatas Parlament

Tungtvann

Jør1

Tvist

Kleen Cut

Paperboyz

Equicez

Tommy Tee

 

Jeg mener jeg kunne nevnt fler men du får vell bare hørt på 1 artist om gangen? Jeg skal ikke få deg til å skifte mening, det klarer jeg neppe siden du hater Norsk ræpp så fælt og om du vil høre på komisk norsk ræpp tar du deg en tur og hører på Are og Odin & Ravi og Dj Løv (Jepp de sier selv at de ræpper så vi får vell tro på det...?) Og sant nok Onkl P og Jaa9 viser ikke det beste av seg nå som de faktisk er kjente (før dreiv dem jo underground) og grunnen til at de ikke banner så mye som de gjorde før er vell mest trolig fordi er sangen for "stygg" (det vil si ordbruk) må de enten sensurere eller gjøre om sangen (akkuratt som Black Eyed Peas, sangen "let's get it started" heter egentlig "Let's get retarded" men pga de brukte ordet "Retard" så fikk dem ikke lov...Men det visste du vell, du liker jo Rap fra utlandet...) Og forresten du/dere som sier at Oral Bee er god til å ræppe er enten under 10 år og fortsatt ler av bæsj tiss og promp, eller så kan dere ikke forskjellen på fake eller ekte! La meg sitere fra sangen hans "Oral Bee - Pimp Smedstad" 'Kall meg pimp S, kall meg penis abdullah, din kone er på lista over jenter jeg har knulla, kall meg Terje søvikness, kall meg ivar hoff, jeg er en pimp din bitch og jeg går på stopp, kall meg per ståle lønning, når smedsta er på stedet blir det knulling og stønning, kall meg tor erlig staff, min penis den er lang som en jævla sjiraff' og mens han synger dette hører man hunde bjeff i bakrund...Patetisk! (Han sniffer visst på trusene til en jente så blodet bruser i penis hodet...) Norsk ræpp er egentlig ganske bra når du først åpner øra dine litt vetu;)

 

Norsk har brae ræppere og sånn er det bare :thumbup:

Lenke til kommentar

Haha, LOL:

 

hei..
Innsendt av: kjartan, 27/06 - 2005 kl. 16:09

hei geir husker du meg, vi rota hefitg sammen på dassen på grei cafe for noen år tilbake. Du sa du trengte penger og jeg tenkte faen heller la gå... du var utrloig deilig. lykke til! hilsen kjartan "
     
Ja jeg husker det. Fy faen det var fett ass! Ring meg en dag a!

Hilsen «Cast» 

 

EDIT: Fra "vg-tett-på-nett" intervjuet med ham her:

 

http://tpn.vg.no/intervju/index.php?Inr=434

Endret av fUzZy^
Lenke til kommentar
nå er det vel ikke meninga at rappere skal være gode til å synge heller da.

Oja, unnskyld at jeg ikke er perfekt, jeg mente å rappe.

det er godt..

 

helt OT, men hva heter hu dama i avateren din, Grundig?

Endret av -mAdz-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...