Gå til innhold

Norsk rap er rett og slett tragisk.


embark

Anbefalte innlegg

Den nye Warlocks sangen på stress var kul, og jeg gleder meg til å kjøpe Cast cd'n over helgen. Den videoen var meget bra, i likhet med låta. :yes: DET er bra norsk rap. I tillegg liker jeg f.eks Klovner I Kamp og det kommer en del kult ut av "Tommy Tee leieren" og.

Endret av Gamer-guru
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
norsk rap er jo ikke noe å høre på. det s**er rett å slett. men uannsett så er all rap, hip pop musikk dårlig. fins lite bra pop. så holder meg til rock, osv

utrolig bra innlegg,jeg må si jeg blir like imponert hver gang ett eller annet metal huet har klart å legge inn ett innlegg om hvor mye hip-hop/rap suger. :roll:

Lenke til kommentar

Alt handler om å ha bred musikksmak, at man kan høre på ulike ting som er godt laget.. At det ikke har noe spes. å si om en sang har sjangertrekk fra hip-hop eller metal! Selv hører jeg på hip-hop (til og med noe norsk), rock,metal, pop,ska, ja nesten hva det skulle være.. Ikke så viktig hvilken sjanger f.eks en sang er i, bare den er bra!

 

Det er så mye bedre! :)

Endret av -mAdz-
Lenke til kommentar
n ingenting old-school hip-hop. :love:

I second that. Run DMC, gamle Ice Cube, Public Enemy, NWA, 2pac og gamle Dre er de som utviklet og gjor rappen til det den er i dag. De norske rapperne er bare dårlige replikaer av de gangsterrapperne som er i USA for tiden, som jeg synes ikke er så forferdelig bra i motsetning til de som er old-school.

Lenke til kommentar
n ingenting old-school hip-hop. :love:

I second that. Run DMC, gamle Ice Cube, Public Enemy, NWA, 2pac og gamle Dre er de som utviklet og gjor rappen til det den er i dag. De norske rapperne er bare dårlige replikaer av de gangsterrapperne som er i USA for tiden, som jeg synes ikke er så forferdelig bra i motsetning til de som er old-school.

var helt enig med deg,helt til du påsto at de norske rapperne er dårlige replikaer av de gamle gutta fra statene.

 

Må si meg uenig,trur den eneste rappern i norge som jeg har inntrykk av at han trur han er gangster,er Oral Bee,og alle hater Oral Bee :D

Lenke til kommentar

Men altså,,,, Paperboys, det er norske hiphoppere, og det er kvalitet! Men nå er det kanskje norsk rap med norske tekster som er hovedemnet her..

 

Synes nå at OnklP & Jaa9 har noen veldig morsomme og gode låter, med tekst og beats som faktisk gjør det kult å høre på... ;)

Endret av -mAdz-
Lenke til kommentar

Du har plukket ut de dårligste artistene Norge har i dag da... Med unntak av Whimsical, har sansen for enkelte av hans låter.

Det finnes mye god norsk Hip Hop! Eksempler: Dirty Oppland, Jaa9, OnklP, Sidebrok og Paperboys.

Endret av @kd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...