Luchy Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 noen som spiller Baldur's gate? jeg startet nettopp. hvis det er noen som spiller, har dere noen tips som kan hjelpe?
Specter Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 en ting jeg lurte på i helgen var om Baldurs gate faktisk var til pc da, tydeligvis er det det ( jeg viste ikke det.. ), må nesten skaffe meg det, er utrolig kult på PS2
hugRmunR Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 (endret) Baldurs Gate spillene er de beste RPG spillene som er kommet ut til PC... Syns nå jeg da. Men kan ikke på noen måte sammenlignes med Dark Alliance spillene! Endret 31. mai 2005 av Northern
Luchy Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Skrevet 31. mai 2005 en ting jeg lurte på i helgen var om Baldurs gate faktisk var til pc da, tydeligvis er det det ( jeg viste ikke det.. ), må nesten skaffe meg det, er utrolig kult på PS2 det er jo et gammelt spill så du må sikkert bestille det. men du kan jo alltids være heldig å finne det i en butikk
Laserlasse Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Som Northern sier, Dark Alliance kan ikke på noen som helst måte sammenlignes med Baldurs Gate eller BG2 - det er to radikalt forskjellige spillgenre.
Anbefalte innlegg