Gå til innhold

HJELP mista alle pengene mine (engelsk)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
omg...dere skjønner ikke jeg bytta passord etter det blei stjelt da hadde aldri det gamle pass på PC eller i WORD!

Eh, sitter du å lyger etter hvert som du blir kritisert her eller?

 

 

"omglolol my moneh is da gone!!!!111111"

"Hvorfor skriver du så useriøst til blizzard?"

"Skriver selvfølgelig ikke så useriøst til blizzard, bare følte for å skrive på dårlig engelske på et norsk forum"

 

 

"Hadde passordet mitt (som var et langt og "uknekkelig" passord) liggende i en word-fil på skrivebordet"

"Hvorfor hadde du passordet liggende på skrivebordet?"

"Hadde selvfølgelig ikke passordet liggende på skrivebordet før etter noen stjal det!"

 

 

 

Osv..... :ermm:

Lenke til kommentar
Javel din nerd! hvem bryr seg kan du ikke bare begynne og grine a! har mista pengene mine ok!

 

Edit: leif

Edit: noob

" :cry: "

 

 

 

 

 

Tilbake til saken, som flere har sagt her så er det en ganske stor sjanse for at du får igjen pengene dine. Ro deg ned og vent noen dager så skal du se Blizzard ordner det.

Lenke til kommentar
OMG need help fast im playing on Burning blade EU server

 

I have a paladin 43 nick : poddi.

 

This friday i had 206 gold, and when i got back this sunday and logget on my paladin i only got 27 silver left!! need help! i have worked so hard for those moeny..plz i jused so much time getting all that momney and now there suddently gone helP bliZ.. ive tried everything but you never answer! ive opend a ticket and you didnt answer. i sendt you lots of mail, and then i only get tp automatilcy e-mails reaplays from you.. neeed serious help!! i never told any one what my password is!

 

Edit: mange skrivefeil tror jeg :cry::cry:

Velfortjent straff med den stavingen der, spør du meg.

 

Er vel bare å endre passord og håpe på at det ikke skjer igjen.

Lenke til kommentar
Javel din nerd! hvem bryr seg kan du ikke bare begynne og grine a! har mista pengene mine ok!

 

Edit: leif

Edit: noob

Forbanna utakknemmelige kid! Her prøver folk å gi forslag om hva som kan ha hendt med pengene dine, så oppfører du deg sånn? Tør ikke tenke på hva stakkaren på kundesupport har fått i mailboksen fra deg engang.

Lenke til kommentar

Nei - du får ikke pengene dine tilbake. End of discussion. Blizzard har selv sagt gang på gang på gang (les på wow-europe-forumene) at penger tapt in-game ikke refunderes da det er spillets gang, og at de ikke har nok ressurser til å skulle deale med sånt.

 

På den tiden du brukte på å grinde opp 206 gull kunne du ha fått deg et disiplinkurs, og kanskje hjemmeskole med en arg norsklærer med det samme. Folk her er serviceinnstilte så lenge du selv går frem med en pen tone, noe du ikke gjorde. Ikke forvent å få hjelp når du hyler, lyver og gjør alt annet enn du burde.

Lenke til kommentar
Javel din nerd! hvem bryr seg kan du ikke bare begynne og grine a! har mista pengene mine ok!

 

Edit: leif

Edit: noob

Der mistet trådstarter all respekt fra meg, også. Det er uheldig at en person mister pengene sine, pga hacking. Men det er som sagt mest sannsynlig din egen feil:

 

1. Du har sagt passordet til en "kompis". (Evt. han har funnet den der word filen din på pc'en din).

2. Du har delt denne word-filen på et fildelingsprogram.

3. Du har brukt "money-cheat", eller noen andre lugubre wow-hack's.

4. Du har kanskje lagt inn et bud med gull i stedet for med sølv på AH.

5. Du er kanskje et troll.

 

* Jeg skjønte ikke helt den saken med word-filen. Og siden du forandrer forklaringer hele tiden, så bare foretar jeg noen konklusjoner basert på hva JEG skjønner av denne posten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...