Gå til innhold

HJELP mista alle pengene mine (engelsk)


Anbefalte innlegg

OMG need help fast im playing on Burning blade EU server

 

I have a paladin 43 nick : poddi.

 

This friday i had 206 gold, and when i got back this sunday and logget on my paladin i only got 27 silver left!! need help! i have worked so hard for those moeny..plz i jused so much time getting all that momney and now there suddently gone helP bliZ.. ive tried everything but you never answer! ive opend a ticket and you didnt answer. i sendt you lots of mail, and then i only get tp automatilcy e-mails reaplays from you.. neeed serious help!! i never told any one what my password is!

 

Edit: mange skrivefeil tror jeg :cry::cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ok, men dere er sikre på at det ordner seg.. man kan jo ikke bare miste penger sånn! plutselig i IF så er det en hacker som hører at jeg har my penger så hacker han seg inn på den og stjeler alt?

 

Seriøst noen som har hatt dette problemet før! plz si at jeg får tilbake penga mine!

Lenke til kommentar

gammel er jeg 15, men oppførere meg kanskje litt barnslig, men er det rart. F***N har mista 206 gold hva faen tror du a. det er ikke sånt man får på 1.2.3 vettu! spør om noen har opplevd det samme og noen som vet om jeg kommer ganske sikkert til å få tilbake pengene?

Lenke til kommentar
gammel er jeg 15, men oppførere meg kanskje litt barnslig, men er det rart. F***N har mista 206 gold hva faen tror du a. det er ikke sånt man får på 1.2.3 vettu! spør om noen har opplevd det samme og noen som vet om jeg kommer ganske sikkert til å få tilbake pengene?

Vil tippe han spør på grunn av engelsken din (Ikke vondt ment).

Lenke til kommentar

Et lite tips til alle som skal sende inn ticket til Blizzard:

Tenk igjennom hva dere skriver, pass litt på skrivefeil, ikke kom med trusler/drapstrusler til hele Blizzardteamet. Jeg snakker for fler enn meg selv når jeg sier at lysten til å hjelpe en som skriver "fucking" blablabla og virker helt retard - er vesentlig mindre enn lysten til å hjelpe en person som skriver en seriøs ticket.

 

edit: Nå gjelder dette alle, så ikke tolk det som et angrep på trådstarter.

Endret av Complexion
Lenke til kommentar

Tipper at mailen din ikke blir tatt så veldig seriøst når det ser ut som en tiåring har skrevet det. (No offence, men du burde fått noen som kan skrive engelsk til å skrive for deg, er mye lettere å bli tatt seriøst da).

 

Pengene er nok tapt for evig og alltid, tror nok blizzard har viktigere ting å foreta seg enn å spore opp et par hundre gull. Men hvem vet, kan godt hende de tar seg tid til det. :thumbup:

Lenke til kommentar

ok, men det var ikke det der jeg sendte til blizzard da! skjrev en seriøs ticket til dem da..og hvorfor pug kommer du med..de pengene er tapt for evig og altid..hva vet du om det. er det pga du ikke har noe penger og kanskje ikke vet hvor surt det er!

Lenke til kommentar
ok, men det var ikke det der jeg sendte til blizzard da! skjrev en seriøs ticket til dem da..og hvorfor pug kommer du med..de pengene er tapt for evig og altid..hva vet du om det. er det pga du ikke har noe penger og kanskje ikke vet hvor surt det er!

Eh, hvorfor sendte du en "seriøs" ticket til Bliz for så å skrive en "useriøs" en på ENGELSK her? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Tviler på at du får penger tilbake fra Blizzard. På forumet (wow-europe) har jo Blizzard selv sagt at de ikke erstatter tapt utstyr. Det er kun én grunn til at man har tapt det: Passord/brukernavn. Det er din egen feil. Du burde velge et bedre passord. Selv har jeg et som er uknekkelig :)

 

Men det er jo lov å håpe... :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...