Gå til innhold

Post dine beste cs:s scores


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som er mest artig med en tråd som dette (eller kunne ha vært artig), var at man kjente igjen nickene til spillere man har møtt selv. GoldlaX har jeg spilt mot flere ganger (med andre nick enn det jeg bruker her), og scoren forundrer meg ikke. Men det har mye å si at man er på det vinnende laget, og at de fleste av motstanderne tilfeldigvis er ganske rævva akkurat den omgangen (det er ikke ment som en fornærmelse, Gullegutt, men pingen din var jo ganske høy også... :roll: ).

 

Å få en vanvittig bra score mot 14 bot´er som har fått akkurat nok IQ til å gå i ring, og stå stille når de blir skutt på, er ikke akkurat imponerende.

 

Jeg har vært på toppen av lista en bråte med ganger, på servere som battlefield.no og catchgamer.no, men jeg er langt fra den beste på de serverne, bl.a. fordi jeg er alt for offensiv. Beste score ved en anledning var vel 40 - 10, eller noe sånt.

Endret av emacoolit
Lenke til kommentar

Før spilte jeg på battlefield og catchgamer. Fikk helt syk score. Det er alt for enkelt å drepe med awm, og samme hvor man skyter så får man hs.

 

Etter at jeg bytta fra Radeon 9800 til FX 5200, fikk jeg 20 fps og umulig å spille source. I grunn dumt, jeg som skulle bli cpl :o)

Lenke til kommentar

Ja, det er et annet poeng: score som sniper teller nesten ikke. Som CT på f.eks. Aztec så håver man inn kills i bøttevis med Magnum sniper. Det er ikke gøy engang, det er bare flaut. På de 5 rundene jeg brukte en Magnum jeg hadde funnet, så fikk jeg 18 - 4 i score, og jeg har ikke engang trening med det møkkavåpenet. Jeg har kjøpt det noen ganger, men det passer ikke til min spillestil, og mega-passiv er bare for feigt/"smart".

Lenke til kommentar
Før spilte jeg på battlefield og catchgamer. Fikk helt syk score. Det er alt for enkelt å drepe med awm, og samme hvor man skyter så får man hs.

 

Etter at jeg bytta fra Radeon 9800 til FX 5200, fikk jeg 20 fps og umulig å spille source. I grunn dumt, jeg som skulle bli cpl :o)

Off-topic: Koffor bytta?? Klikka R9800 eller? :dontgetit:

 

No skal eg inn å ta noen heftige screens til dere :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Det som er mest artig med en tråd som dette (eller kunne ha vært artig), var at man kjente igjen nickene til spillere man har møtt selv. GoldlaX har jeg spilt mot flere ganger (med andre nick enn det jeg bruker her), og scoren forundrer meg ikke. Men det har mye å si at man er på det vinnende laget, og at de fleste av motstanderne tilfeldigvis er ganske rævva akkurat den omgangen (det er ikke ment som en fornærmelse, Gullegutt, men pingen din var jo ganske høy også... :roll: ).

 

Å få en vanvittig bra score mot 14 bot´er som har fått akkurat nok IQ til å gå i ring, og stå stille når de blir skutt på, er ikke akkurat imponerende.

 

Jeg har vært på toppen av lista en bråte med ganger, på servere som battlefield.no og catchgamer.no, men jeg er langt fra den beste på de serverne, bl.a. fordi jeg er alt for offensiv. Beste score ved en anledning var vel 40 - 10, eller noe sånt.

Tilfeldig at pingen var så "høy" akkuratt der.. hva kaller du deg da? kanskje jeg har sett deg..?

Lenke til kommentar

HAHAHA... der var de fleste av nickene mine!!!!

 

Sir Pent var et av de bedre nickene, som kunne leses på 4 forskjellige måter. Men hensikten var egentlig at Pent skulle leses som Pennt. Jeg ble lei av at jeg til slutt leste det som "vakker" sjøl :roll:

 

:D

 

EDIT: jeg ser forresten at scoren min er sakte på veg oppover! Takk for linken!

Endret av emacoolit
Lenke til kommentar

Jeg har allerede skrevet det: jeg er VELDIG offensiv. Som regel så starter jeg de fem første rundene med 0 kills, og så må jeg skjerpe meg. På slutten av runden har jeg som regel kommet meg opp på 1:1 eller bedre. Jeg jobber med saken, for å si det slik. Men faktum er at det plager meg 0 å sitte å se på de andre spille. De gangene jeg får til knallbra raid gjør det verdt det - eller gjorde det.

 

Noe av poenget er at når jeg er så offensiv, så skjer to ting: jeg eksponerer meg unødvendig, og jeg møter de beste spillerne på det andre laget først. Det er ikke bra for scoren, men det er gøy, og nå begynner jeg etter hvert å dra nytte av det jeg har lært av det.

 

Tror forresten at jeg skifter nicket mitt til Sir Pennt (NOR) :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...