Gå til innhold

Post dine beste cs:s scores


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

OK, nå har jeg byttet ut min Radeon 9500 Pro med et GF FX 5800 Ultra (med en egen (nesten lydløs) kjøleløsning: en Zalman 60x60 mm vifte, 2 cm høy, med en spenningsregulator innstilt på minimum. Temp ved full load: ca 50 grader. Opptar 3 PCI-plasser :roll:).

 

Jeg SKAL over 1:1 kd ratio!!!!!

 

:D

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Har egentlig ingenting å tilføye til denne tråden, bortsett fra det faktum at jeg er sånn ca. ganske nøyaktig dobbelt så god som gullegutt:

 

deaztec00034tj.th.jpg

 

:p

 

 

 

 

(Disclaimer: Dette screenshotet beviser egentlig ingenting annet enn at random screens av stats på public servere betyr forsvinnende lite, ettersom Goldie pwner meg 9/10 ganger til vanlig...)

Hehe.... Turd :dribble:

 

Litt gammel tråd, men måtte bare le når jeg såg det :!:

Lenke til kommentar

Hvis du prøver å ha et litt mer distansert forhold til denne tråden -Mithrandir-, så vil du kanskje oppdage at alle som har bidratt VET at det er en forholdsvis meningsløs tråd.

 

Men selvironi er rett og slett ikke noe artig lenger, når folk misforstår, og høylytt kaller selvironien for idioti. Det er ikke idioti, det er heller det motsatte. Lykke til med den åpne holdningen din her i forumet! :thumbup::no:

Lenke til kommentar
Hvis du prøver å ha et litt mer distansert forhold til denne tråden -Mithrandir-, så vil du kanskje oppdage at alle som har bidratt VET at det er en forholdsvis meningsløs tråd.

 

Men selvironi er rett og slett ikke noe artig lenger, når folk misforstår, og høylytt kaller selvironien for idioti. Det er ikke idioti, det er heller det motsatte. Lykke til med den åpne holdningen din her i forumet! :thumbup::no:

Nei jeg har ikke lest gjennom denne tråden, men jeg så litt nå og kan ikke si at det er slik du sier.... Og ja, jeg vet godt hva ironi er.

Lenke til kommentar

Eg spår ein snarleg død for denne tråden. Halvparten som poster bilete har spelt mot bots og 90% av innleggene har dårlig med bilete i seg, forståelig forsåvidt, ikkje så fantastisk interresant å sjå på andre sine stats. Eg var på førsteplass ein gang, 20-6 elns, er vel det beste eg har klart.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...