Gå til innhold

Utforske "Moneky Island" | Updated med Screens


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I dag 27.05.2005 kl 19:18 tok jeg og guilden min på swøm for og oppdage en ukjent øy.. vi hadde pakket utstyr og la på swøm, rett før vi støtte på fatigue så vi en øy borte i det fjerne! vi la på swømm og kom oss fram med 1 død per persj.

 

lurer på om noen andre har vært på på "Monkey Island" eller var vi de første?

oss i Netherguards!

 

Øya hadde tilogmed mobs som var pirater! og noen hyener

rofl var en på skullcrusher forume som posta det her og

Avek ikke sant? er i guild sammen med han...

BTW posta før han

Lenke til kommentar
I dag 27.05.2005 kl 19:18 tok jeg og guilden min på swøm for og oppdage en ukjent øy.. vi hadde pakket utstyr og la på swøm, rett før vi støtte på fatigue så vi en øy borte i det fjerne! vi la på swømm og kom oss fram med 1 død per persj.

man blir fatigue selv om man er død.. :roll:

 

derfor er det lite trolig at dere kom dere ut lengre som døde enn som levende, hvis ikke det er en "glitch" i spillet da.. :!:

Swim potion.. heals... shields... tenkte ikke på det eller?

Lenke til kommentar
Sorry no can do...

Haehahehaheae.. Er denne øya liksom hemmelig? :p

Jeg må forresten melde meg inn i gruppen som tror at dere er langt fra de første som har vært der. Dessuten, hva er så stort med å finne en øy? Hadde dety vært quests der eller noe slikt så hadde jeg skjønt det.

Lenke til kommentar

Tullball, dette er nok høyst sansynlig i nærheten av Tanaris. Ikke lat som om dere har funnet noe enormt, det er en øy for svarte.

 

Og nå oppfører du deg som om du har funnet noe superhemmelig utrolig tøft som ingen andre skal få vite noe om, så benekter du selvfølgelig alt vi sier. "Nei, feil sted" til alle som gjetter, selv om det er rett >_<

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

jeg bumper denne tråden litt!

 

Jeg har tenkt å starte med å explore verden ved hjelp av min nylagde dykkerhjelm (som gjør at man ikke drukner)

 

Jeg har tenkt å kartlegge og identifisere (ved hjelp av screenshots) alle haiarter som finnes i sjøen rundt omkring, og i den anledning har jeg tenkt meg en tur til den øyen.

 

som dere også har kommet frem til ligger den på Tanaris-kartet. Uten tvil. Se også i chatloggen at en kar søker party members til ZUL (Zul farrak) :thumbup:

 

Å holde slike "oppdagelser" hemmelig er barnslig og svært svært uvitenskapelig. Som RL vitenskapsmann skal jeg selv ta turen ut der og ta screenshots med eksakt lokasjon osv..Dette gjør jeg som en protest mot idioter som sverter det ellers gode rykte til "explorers".

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...