Gå til innhold

Utforske "Moneky Island" | Updated med Screens


Anbefalte innlegg

I dag 27.05.2005 kl 19:18 tok jeg og guilden min på swøm for og oppdage en ukjent øy.. vi hadde pakket utstyr og la på swøm, rett før vi støtte på fatigue så vi en øy borte i det fjerne! vi la på swømm og kom oss fram med 1 død per persj.

 

lurer på om noen andre har vært på på "Monkey Island" eller var vi de første?

oss i Netherguards!

 

Øya hadde tilogmed mobs som var pirater! og noen hyener

 

Okey skal skaffe et screen :D

 

islandunknown0xp.th.png

 

Fra venstre : Ultramonkey en kar som bare blei med på turen ^^ lvl 60

Meg... Nihth lvl 45... ikke så mye og skryte av

Avekmaul lvl 55 guild officer

Thordi lvl 60 guild leader

Graybolt lvl 55 han er også officer

Alle bortsettfra Ultramonkey er fra The Netherguards på Skullcrusher, Monkey er fra Subject of Elune

 

hmm1mm.th.png

 

hmm26hi.th.png

Endret av World Of Warcraft
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Artig. Men komplett ubrukelig. Som å si "Vi klatret opp i et stort tre. Jeg vil ikke si hvor det er, men er det noen andre her som har vært der?"

 

Selv har jeg svømt fra Auberdine, Darkshore, nordover og så øst rundt halve kontinentet før jeg kom meg i land igjen. :p

Lenke til kommentar
Å utforske utilgjengelige områder mens man er Ghost er undervurdert. Kan gå på vannet og alt. Greit nok, alt er trist og grått og blurrete, men man får sett mye hvis man ikke springer rett tilbake til corpse.

Kan faktisk bli fatigued når en er ghost også! Da "dør" en igjen og havner tilbake på graveyarden. Skjedde meg og en kar til en gang da vi var på eksedisjon til Darnassus. Daua ganske fort når vi kom frem så vi havna på graveyarden i Auberdine istedet for på Teldrassil. Da vi prøvde å gå tilbake på vannet skjedde altså dette. Måtte ta båten over for å finne liket :) En morsom, men dryg opplevelse!

Lenke til kommentar
Å utforske utilgjengelige områder mens man er Ghost er undervurdert. Kan gå på vannet og alt. Greit nok, alt er trist og grått og blurrete, men man får sett mye hvis man ikke springer rett tilbake til corpse.

Du kan slå av death-animasjonen. ;)

Lenke til kommentar
I dag 27.05.2005 kl 19:18 tok jeg og guilden min på swøm for og oppdage en ukjent øy.. vi hadde pakket utstyr og la på swøm, rett før vi støtte på fatigue så vi en øy borte i det fjerne! vi la på swømm og kom oss fram med 1 død per persj.

man blir fatigue selv om man er død.. :roll:

 

derfor er det lite trolig at dere kom dere ut lengre som døde enn som levende, hvis ikke det er en "glitch" i spillet da.. :!:

Lenke til kommentar
I dag 27.05.2005 kl 19:18 tok jeg og guilden min på swøm for og oppdage en ukjent øy.. vi hadde pakket utstyr og la på swøm, rett før vi støtte på fatigue så vi en øy borte i det fjerne! vi la på swømm og kom oss fram med 1 død per persj.

man blir fatigue selv om man er død.. :roll:

 

derfor er det lite trolig at dere kom dere ut lengre som døde enn som levende, hvis ikke det er en "glitch" i spillet da.. :!:

Eller hvis man er Night Elf ;)

Lenke til kommentar
Gjest member-60584
I dag 27.05.2005 kl 19:18 tok jeg og guilden min på swøm for og oppdage en ukjent øy.. vi hadde pakket utstyr og la på swøm, rett før vi støtte på fatigue så vi en øy borte i det fjerne! vi la på swømm og kom oss fram med 1 død per persj.

 

lurer på om noen andre har vært på på "Monkey Island" eller var vi de første?

oss i Netherguards!

 

Øya hadde tilogmed mobs som var pirater! og noen hyener

rofl var en på skullcrusher forume som posta det her og

Lenke til kommentar
I dag 27.05.2005 kl 19:18 tok jeg og guilden min på swøm for og oppdage en ukjent øy.. vi hadde pakket utstyr og la på swøm, rett før vi støtte på fatigue så vi en øy borte i det fjerne! vi la på swømm og kom oss fram med 1 død per persj.

 

lurer på om noen andre har vært på på "Monkey Island" eller var vi de første?

oss i Netherguards!

 

Øya hadde tilogmed mobs som var pirater! og noen hyener

rofl var en på skullcrusher forume som posta det her og

Vel:)

 

En guild som ikke klarer Onyxia eller MotenCore må jo ha noe å holde på med. Oppdagelse ferd.

 

Husker selv jeg gjorde det når jeg akkurat hadde fått wow og var noob

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...