Gå til innhold

Utforske "Moneky Island" | Updated med Screens


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

zoram strand..takk det er notert!

 

Jeg har tidligere identifisert white tip shark rett under bryggen der i teramore, hvor man kommer inn med båten.

 

Og utpå sokkelen, utenfor westfall, så jeg en svær hammerhai svømme. Denne måtte bøte med livet grunnet vitenskapelige formål (dvs at den ikke ville stå stille for et pent bilde)

Lenke til kommentar
zoram strand..takk det er notert!

 

Jeg har tidligere identifisert white tip shark rett under bryggen der i teramore, hvor man kommer inn med båten.

 

Og utpå sokkelen, utenfor westfall, så jeg en svær hammerhai svømme. Denne måtte bøte med livet grunnet vitenskapelige formål (dvs at den ikke ville stå stille for et pent bilde)

lvl på haien? :)

 

edit: haier på thottbot.

Endret av chokke
Lenke til kommentar
lvl på haien?

 

edit: haier på thottbot.

 

Den var ikke mer enn 23 elelr noe slikt.

 

Ahh takk for den guiden, men den sier som oftest ikke hvilken art haien er. Og den white tip haien jeg fant sto det bare reef shark på. Og det er ikke godt nok. Den må identifiseres under riktig art! Eller alternativt legges under "fantasy wow shark"

Lenke til kommentar

Den øya ligger sør for Lands End beach i tanaris. Har vært der før. Er to like øyer som er snudd 180 grader i forholdt til hverandre. Lett og komme til med en swift swim potion og en superior healing potion. Dør du så løper du jo i stedet for og svømme så du kommer dit hvis du respawner så langt unna liket som mulig.

Lenke til kommentar
Den øya ligger sør for Lands End beach i tanaris. Har vært der før. Er to like øyer som er snudd 180 grader i forholdt til hverandre. Lett og komme til med en swift swim potion og en superior healing potion. Dør du så løper du jo i stedet for og svømme så du kommer dit hvis du respawner så langt unna liket som mulig.

 

Ja det er egentlig ikke tvil om hvor den ligger, men jeg ble bare utrolig provosert av trådstarters barnslige og idiotiske oppførsel i dette tilfelle!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...