Gå til innhold

Hva er egentlig det beste antivirusprogrammet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å rette deg litt her, husk at det heter antivirus-program ikke virusprogram. Virusprogram er noe annet, men du fikk sikkert ikke nok plass til å skrive det.

 

Dette har blitt tatt opp mange ganger før, men jeg anbefaler Nod32!

Raskt, krever lite ressurser, finner mye, scanner raskt, små oppdateringer (vanligvis rundt 60-150 kb).

 

Jeg har IKKE gode erfaringer med NIS 2005, som er veldig ressurskrevende, men du har Norton Antivirus.

Er altfor ressurskrevende i forhold til hva programmet yter.

 

Bruk søkefunksjonen så finner du en del informasjon.

Lenke til kommentar

Enda en tråd om det emnet ja ;)

 

Anbefaler NOD32. Krever lite maskinkraft og har mulighet for "silent mode" så du slipper å tenke på at det er der engang. Hittil har ingenting sluppet igjennom hos meg, så jeg tror den er ganske flink til å kverke virus.

En annen ting er at det automatisk søker etter oppdateringer hver time istedet for en gang i uka slik Norton gjør. Kort sagt; et glimrende antivirus, du merker ikke at det er der engang. Install and forget.

 

Og så er det et av de billigste på markedet.

Lenke til kommentar

kan du si til hvilket bruk det er snakk om? Best/annbefalling er litt for vid til å bety noe som helst (syns jeg).

 

f.eks

er det privat eller bedriftsmaskin. desktop eller server? og ikke minst, hvem/hva slags brukere er det som skal pluddre med den aktuelle maskinen? etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...