Gå til innhold

Ditt beste crit ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg er warrior 60 på bb og maks crit med TuF og BS og wss på en Mortal Strike er 2355.. The unstoppable force med battle standard og winterspring saft...

 

execute crits kan vel ikke gjelde? en rank 14 kompis (warrior) har critta fullt buffed med execute 12700 på nefarian... personlig execute er 5980...

 

før du kverrulerer på denne posten så har jeg screenshots... eller så kan du jo laste ned en Rank 14 warriorfilm på http://www.warcraftmovies.com

Lenke til kommentar

Rank14-execute eller "jeg-ble-level-60-for-1-minutt-siden"-execute er NØYAKTIG det samme. Les tooltip. Alt for mange uvitende folk på dette forumet, sukk. Tar meg friheten til å poste tooltip her, siden det tydeligvis er vanskelig for enkelte å forstå.

Execute (Rank 5)

15 Rage 5 yd range

Instant

Requires Melee Weapon

Requires Battle Stance, Berserker Stance

Attempt to finish off a wounded foe, causing 600 damage and converting each extra point of rage into 15 additional damage. Only usable on enemies that have 20% or less health.

 

Så kan man regne. Skal man få 12700, må man i dag ha berserking-buff fra en battleground, og så slå på en naken warrior i berserkerstance som også har berserker-buff og har recklessness gående.

 

Vil gjerne se screenshot av 12700 execute, med tanke på at det kun er mulig med det gamle Bloodlust-talentet. Alternativt kan det være en dobbelt-crit.

Lenke til kommentar
Rank14-execute eller "jeg-ble-level-60-for-1-minutt-siden"-execute er NØYAKTIG det samme. Les tooltip. Alt for mange uvitende folk på dette forumet, sukk. Tar meg friheten til å poste tooltip her, siden det tydeligvis er vanskelig for enkelte å forstå.
Execute (Rank 5)

15 Rage 5 yd range

Instant

Requires Melee Weapon

Requires Battle Stance, Berserker Stance

Attempt to finish off a wounded foe, causing 600 damage and converting each extra point of rage into 15 additional damage. Only usable on enemies that have 20% or less health.

 

Så kan man regne. Skal man få 12700, må man i dag ha berserking-buff fra en battleground, og så slå på en naken warrior i berserkerstance som også har berserker-buff og har recklessness gående.

 

Vil gjerne se screenshot av 12700 execute, med tanke på at det kun er mulig med det gamle Bloodlust-talentet. Alternativt kan det være en dobbelt-crit.

5267257[/snapback]

 

u go girl :thumbup:

 

forklar meg hvorfor jeg critter høyere med rank 12-13 gear enn når jeg har på meg fullt valor da :D

 

jeg vet hva som står i tooltip... og btw... nefarian er ingen naken warrior...

 

 

 

btw... jeg har arcanite reaper, ice barbed spear, the unstoppable force... forklar hvorfor crittene blir så extremt forskjellige da :D

 

 

pls... ikke lær meg wow.. jeg vet hva jeg ser.... og det er forskjell på våpen med execute... men ja, execute tooltip sier noe annet....

Lenke til kommentar
Rank14-execute eller "jeg-ble-level-60-for-1-minutt-siden"-execute er NØYAKTIG det samme. Les tooltip. Alt for mange uvitende folk på dette forumet, sukk. Tar meg friheten til å poste tooltip her, siden det tydeligvis er vanskelig for enkelte å forstå.
Execute (Rank 5)

15 Rage 5 yd range

Instant

Requires Melee Weapon

Requires Battle Stance, Berserker Stance

Attempt to finish off a wounded foe, causing 600 damage and converting each extra point of rage into 15 additional damage. Only usable on enemies that have 20% or less health.

 

Så kan man regne. Skal man få 12700, må man i dag ha berserking-buff fra en battleground, og så slå på en naken warrior i berserkerstance som også har berserker-buff og har recklessness gående.

 

Vil gjerne se screenshot av 12700 execute, med tanke på at det kun er mulig med det gamle Bloodlust-talentet. Alternativt kan det være en dobbelt-crit.

5267257[/snapback]

 

u go girl :thumbup:

 

forklar meg hvorfor jeg critter høyere med rank 12-13 gear enn når jeg har på meg fullt valor da :D

 

jeg vet hva som står i tooltip... og btw... nefarian er ingen naken warrior...

 

 

 

btw... jeg har arcanite reaper, ice barbed spear, the unstoppable force... forklar hvorfor crittene blir så extremt forskjellige da :D

 

 

pls... ikke lær meg wow.. jeg vet hva jeg ser.... og det er forskjell på våpen med execute... men ja, execute tooltip sier noe annet....

5267398[/snapback]

 

Får samme execute damage om jeg har en lvl 4 øks eller en lvl 60 øks.

 

u go girl..

Lenke til kommentar
u go girl  :thumbup: 

 

forklar meg hvorfor jeg critter høyere med rank 12-13 gear enn når jeg har på meg fullt valor da :D

 

jeg vet hva som står i tooltip... og btw... nefarian er ingen naken warrior...

 

 

 

btw... jeg har arcanite reaper, ice barbed spear, the unstoppable force... forklar hvorfor crittene blir så extremt forskjellige da :D

 

 

pls... ikke lær meg wow.. jeg vet hva jeg ser.... og det er forskjell på våpen med execute... men ja, execute tooltip sier noe annet....

5267398[/snapback]

 

Hvorfor du får større crits på execute med epic pvpset er for meg en gåte. Tipper det er noe du innbiller deg.

 

Jeg vet godt hvem Nefarian er, guildet mitt tar han hver uke. Eneste mulighet for 12700 execute til dags dato, er en dobbeltcrit. Om vedkommende bruker rank14-våpen eller Worn Dagger er totalt likegyldig.

 

Tydeligvis må noen lære deg wow, du kan ingenting. Cry more, learn to play your class, noob.

Endret av Pinnella
Lenke til kommentar
Vil gjerne se screenshot av 12700 execute, med tanke på at det kun er mulig med det gamle Bloodlust-talentet. Alternativt kan det være en dobbelt-crit.

5267257[/snapback]

 

Husker jeg har postet dette bildet før på forumet men husker ikke hvor.

Ikke jeg som har tatt bildet.

 

Edit: Regner med mange vet at det bildet er gammelt.

post-73498-1134047131_thumb.jpg

Endret av Dewd
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...