Gå til innhold

Hvilken farge er penest? (På alu-kabinett)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hadde tenkt å kjøpe nytt alu-kabb, men klarer ikke å bestemme meg for hvilken farge: sort eller sølv.

Noen synspunkter?

#Topic endret av moderator#

Endret av Jankee
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva liker du best blondine eller brunette? :p

Du har jo stilt et utrolig dumt spørsmål,det går da ikke ann å svare på noe slikt.

Noen synes sølv er pent,mens andre synes sort er penere.

Hva som er penest av de 2 er det jo bare du som vet.

Skrevet

Smak og behag, men er du litt smart så tenker du på hva som passer til resten av duppedittene i rommet! :) Svart skjerm? Svart kabinett! Sølv mus & tastatur? Sølv kabinett! :)

Skrevet

Var det så dumt å spørre om hva andre synes,da? Er klar over at det er avhengig av smak og behag, det er jo det som er hele poenget...

Gjest Slettet+6132
Skrevet
Var det så dumt å spørre om hva andre synes,da? Er klar over at det er avhengig av smak og behag, det er jo det som er hele poenget...

Neida,..ikke dumt spørsmål i det hele tatt... :)

Jeg ville valgt sølv.. da svart har en tendens til å bli stygt.. og flekker/riper synes jo mye bedre på ett svart kabinett...

Elllers synes jeg Glisevask har det rette svaret.. :thumbup:

Skrevet
Hva liker du best blondine eller brunette? :p

Du har jo stilt et utrolig dumt spørsmål,det går da ikke ann å svare på noe slikt.

Noen synes sølv er pent,mens andre synes sort er penere.

Hva som er penest av de 2 er det jo bare du som vet.

Det finnes ikke dumme spørsmål, men dumme svar! :p

Glisevask har som sagt svaret, men jeg vil si at det er bedre å ha sølv. En av grunnene til det er at cd-rom og dvd-rom som oftest er hvite og passer da bedre inn i et sølv kabinett enn et svart et.

Men svart er jo også fint når det gjelder kabinett :hmm:

Skrevet
Sort metall. Ser utrolig mye mer gjennomført ut. Min mening vertfall. ;)

Deler samme mening, har ett eller annet for svart når det komme til sike ting :love:

Skrevet

Litt forskjellig, alt etter hva som er stilen din. Hos meg er alt helt nede på bordet (tastatur, mus osv) er svart, og midten (skjerm, kabbis) sølv mens alt over igjen er svart. :!: (anlegget... :p )

Skrevet
Litt forskjellig, alt etter hva som er stilen din. Hos meg er alt helt nede på bordet (tastatur, mus osv) er svart, og midten (skjerm, kabbis) sølv mens alt over igjen er svart. :!: (anlegget... :p )

Bra du kjører stil..! ;):p

Skrevet

sølv (børstet stål) begynner og bli litt datert nå egentlig, skal du være trendy så er det sort som gjelder nå. men så er dette jo bare smak og behag da. selv liker jeg best sort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...