Gå til innhold

Nokia presenterer 770 Internet Tablet

Anbefalte innlegg

770 Internet Tablet bruker Debian Linux og har en skjerm på imponerende 800 x 480 piksler.

Det går ikke ann å ringe med den, så den er altså brukt kun for surfing av internet osv.

http://www.nokia.com/nokia/0,,74866,00.html

Der finner dere mer om den. Den kommer 3. kvartal i år.

770.jpg

Endret av arehei
Videoannonse
Annonse
Pris?

Sikkert dyr nok til at den kommer til å floppe. :nei:

Er prisen og faktumet at den bruker RS-MMC som gjør at jeg antagelig ikke kjøper den. Med mulighetene den har (MP3, film, bilder) så blir det for dumt å utstyre den med noe så idiotisk som RS-MMC.

Endret av Lurifaksen

Siden den har linux blir det definitivt ikke bare surfing. Mest sannsynlig kommer det nok egne operativsystemer fra linux-entusiaster :!:

Her blir det nok muligheter for bredbåndsTV, film (divx), IP-telefoni (Skype, i tillegg til Nokias eget opplegg), spill, etc. Kun det idiotiske minnekortet setter begrensningene...

Man kan vel bruke alt av nokiatilbehør til denne?

Som blåtanntaster, blåtannpenn, blåtannhandsfree og liknende?

Jeg _vet_ ikke, men ingen grunn til å tro noe annet.

Den støtter jo bl.a. bluetooth 1.2, så den får støtte for Nokias kommende stereo bluetooth-headsett osv..

edit: Blåtanntastaturet tviler jeg på fungerer om det ikke kommer drivere til den spesiellt laget for 770

Endret av arehei
Gjest Yoshi
Man kan vel bruke alt av nokiatilbehør til denne?

Som blåtanntaster, blåtannpenn, blåtannhandsfree og liknende?

Jeg _vet_ ikke, men ingen grunn til å tro noe annet.

Den støtter jo bl.a. bluetooth 1.2, så den får støtte for Nokias kommende stereo bluetooth-headsett osv..

edit: Blåtanntastaturet tviler jeg på fungerer om det ikke kommer drivere til den spesiellt laget for 770

Det heter blåtannhodesett er i Norge. ;)

BThodesett i stereo?

Nakkebøyle eller to stygge dingser til å henge over øra?

Mobileburn har tatt en kikk på den:

http://www.mobileburn.com/gallery.jsp?Page=1&Id=1381

Looking good :)

We had the chance to play around with Nokia's new Linux powered 770 Internet Tablet at the official launch event in New York City. While there certainly is reason to be skeptical about such a device, it appears to be a winner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...