Gå til innhold

Verste instance boss du har slost mot til nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Shazzra er den letteste bossen i hele MC, man kan nesten ta han med en random gjeng så lenge alle er lvl 60.

Tja, selv synes jeg Garr er rimelig lett, har enda til gode å ikke ta han på første forsøk.Shazz er ikke så ille han heller, men som rogue føler jeg meg så nytteløs på han, jeg har ikke ord. Baron Geddon er også rimelig lett, iallfall hvis dispelling er på g.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Archedras i Uldaman er imo den klart vanskeligste til nå. Har enda tilgode å få med meg en gruppe å ta han :p

Croc bossen som er i ZF synes jeg egentlig ikke er så vanskelig, ikke værren enn at alle fokuserer på main bossen mens jeg tar hellfire på de første mineonsene som spawner og deretter slår ned alle totems med searing pain.. Han rekker da somregel ikke å spawne mer enn to croc mineons som går fort ned etter han er død :yes:

Skrevet
Shazzra er den letteste bossen i hele MC, man kan nesten ta han med en random gjeng så lenge alle er lvl 60.

Tja, selv synes jeg Garr er rimelig lett, har enda til gode å ikke ta han på første forsøk.Shazz er ikke så ille han heller, men som rogue føler jeg meg så nytteløs på han, jeg har ikke ord. Baron Geddon er også rimelig lett, iallfall hvis dispelling er på g.

Vi er jo alltid på g vi Pinnella, hæææ? :)

Skrevet

Vil påstå at godeste Mechaplugg i Gnomeregan var temmelig tøff. Alle de selvmords bomberan var et helvette. Samme kan sies om Archeadras.. har man ikke planlagt NØYE på forhånd eventuelle roller så kan man vente seg en grundig wipe når de 46elitene summones )

Skrevet

Har vært i Temple of Atal`Hakkar i natt, med meg (50 Priest), 51 rogue, 51 shaman, 51 mage og 55 warrior...vi klarte alle unntatt....Shade of Eranikus ellerno sånt, vi ble regelrett KNUST....

Skrevet

Ragnaros, etter wipe på 4% og 3% daua han :w00t: forige helg.

Clear'a alle minibossene i MC igår kveld, så med litt flaks ryker Ragnaros ikveld også :)

Shazzra er kraftig oppgradert da, så han er ikke like enkel som han en gang var.

Skrevet
Magmadar er litt vrien når man ikke har en dwarf priest. :/

Bare å tanke i berserker stands det. ^^

En main tank som tanker molten core boss i berserker stance? Som en priest sier jeg nei takk...

Forresten heter det stance ikke stands...

Skrevet
En main tank som tanker molten core boss i berserker stance? Som en priest sier jeg nei takk...

Forresten heter det stance ikke stands...

Det var litt ironisk. ;)

Skrevet

Siste bossen i Shadowfang Keep er litt syk synes jeg. Nå sist så mindcontrollet han presten, og brukte han til å manaburne, mindblaste og sw:pain druiden :!:

Var på håret druiden ikke strøk med ;)

Skrevet (endret)

Baron Riverdance for første gang var ikke lett (10 man, ikke alle var 60), 1 whipe med soulstone res. nesten whipe på andre forsøk, 1 mage (meg) og en shaman som secondary "healer" på 3%, tok han akkurat :)

Droppet ikke noe av interesse.

Whipet forøvrig første gang pga 3 stk ble stående utenfor døren når tanken rushet han, så vi mistet en del dps og healing der.

Endret av TRS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...