Gå til innhold

Verste instance boss du har slost mot til nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bossene er vel ikke de værste synes nå jeg.. sliter mest når man møter vanlige mobs og plutselig får et par adds..

 

Men princess i mara er vel ikke så hyggelig ;) tok i allefall min lille prest på et par slag, og da har ikke gruppa det lett etterpå.

Endret av Zamoht
Lenke til kommentar
Princess Thederas med min tidligere Paladin...hele gruppa ble whipet unntatt meg, jeg fikk så vidt tatt henne...hun droppet plateleggings og uberring (Vant begge :D)....

 

Jeg må si jeg gleder meg til Sunken Temple bossen som jeg snart skal ta med min priest....

Du kunne vell latt være å loote, deretter esse de.

Lenke til kommentar
Princess Thederas med min tidligere Paladin...hele gruppa ble whipet unntatt meg, jeg fikk så vidt tatt henne...hun droppet plateleggings og uberring (Vant begge :D)....

 

Jeg må si jeg gleder meg til Sunken Temple bossen som jeg snart skal ta med min priest....

Du kunne vell latt være å loote, deretter esse de.

Hva tror du jeg gjorde smartass? Kan vel loote selv om man er død og...-_-

Lenke til kommentar

Den værste bossen er nok han doctor karn i Zul'farrak som spawner så sabla mange croc's, vi klarte han første gangen... men alle ble fortsatt drept av crocs'ene.

Så vi klarte han jo på en måte. Bare en av de 4 gangene jeg har prøvd han har jeg overlevd.

 

Etter det kommer nok han svære jæværn i Uldaman. Det vart enkelt og greit for meg, for jeg trengte bare å stå og fighte han svære mano el mano mens de andre drepte de små. Men de andre i gruppa døde sakte men sikkert... og jeg fulgte etter.

 

Klarte han på andre forsøk da... vet ikke hvorfor.

Lenke til kommentar

Husker jeg var i Uldaman engang (dratt gjennom av noen kompiser og random noobs pga enchanting) og hadde litt problemer med en svær boss som spawnet adds hele tiden.

 

Vi bestemte oss heldigvis tidlig for å drite i addsa og bare kverke bossen og satse på at ikke alle andre kom når han døde, noe jeg er *meget* glad for at vi gjorde.

Lenke til kommentar

Vel, syntes ikke verken Archaedas(riktig?) eller Princess i Maraudon var vanskelige (tok henne for første og andre gang idag, begge på første forsøk), men husker vi sleit med Van Cleef i beta :p

Ellers er han Crocolisk duden i ZF litt sleip, men hvis warrioren taunter og aggroer alle adds han kan og resten går på bossen bør det funke. En shammy eller pala er forresten grei å ha :) Har tatt uten noen deaths på denne måten.

Lenke til kommentar
Ragnaros har vel ikke blitt drept enda på EU serverne... (?)

Så det må bli han.

 

Ellers må jeg si at princess i mara er vanskelig.

Joda, flere ganger opptill.

 

På Ravencrest fikk jeg og guildet mitt (axemen) ragnaros ned på 8% før i dag. Trodde jeg skulle begynne å grine. :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...