Gå til innhold

Noen Som Har Sett The 4400

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt hele serien siden slutten av august ifjor, men har ikke sitt den. Ble så lei av romvesner etter alle timene med "taken" :p

Får vente til etter eksamen med å se den.

Skrevet

Jeg likte serien godt, har bare sett første episode, men de 4 andre er klare. Synes det er spennende, men nei, er ikke samme atmosfære som i Lost :love:

Gjest Slettet+891234
Skrevet

Jeg har sett første episode, og må jeg si ble positivt overrasket. Dette er nok en serie jeg kommer til å følge med på fremover. :thumbup:

Skrevet

har premiere torsdag i morgen vel? skal se på, om den er bra får jeg finne ut om jeg skal være flink gutt og se på tv eller om jeg laster ned...

Gjest Slettet+891234
Skrevet

Pass på så dere ikke kommer med noen spoilers, forresten. ;)

Skrevet

Det er bare fem episoder i sesong 1, hvorav den første varer i en time og tjue minutter. Jeg har imidlertid hørt rykter om at sesong 2 kommer til å bestå av femten episoder.

Skrevet

Er ikke denne serien ganske merkelig da? Eller dum på en måte? Folk som har blitt bortført av Aliens møtes og lurer på hva som egentlig har skjedd. Går det egentlig an å lage en (god) serie av den idéen?

Skrevet
Er ikke denne serien ganske merkelig da? Eller dum på en måte? Folk som har blitt bortført av Aliens møtes og lurer på hva som egentlig har skjedd. Går det egentlig an å lage en (god) serie av den idéen?

Det finner vi ut i dag! :w00t:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...