Gå til innhold

Hvilken mus, tastatur og musematte har du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er litt mer kontant, og har litt mer lyd enn ultra X. De har liksom motstand helt til det sier klikk, også slipper de. Nesten som på musetaster. Du er ikke i tvil om at du har trykket. Tastene er også bitte litt lavere i forhold til alu-plata enn DiNova og Ultra X, men litt raskere å skrive på. Helt flate på toppen, så de er noe vanskeligere å spille på (bommet litt på taster de første rundene)

Lenke til kommentar

Denne har jeg, den jeg har lyst på finner jeg ikke igjen nå. De kan vel ikke ha sluttet å selge den?

Det er slik at den er i to deler, slik at matta ligger oppi den andre. Og den som ligger oppi den andre er glatt/Ruglete (For optisk og kule..). Den leveres i en slags jernboks.

Husker ikke hva den heter...=/ Og han som har den har lagt seg så jeg får ikke kontaktet han.

 

Er konfirmasjon ja, har alt kjøpt klær, mp3-spiller og data... Så de er ikke helt fornøyde folka mine.

Lenke til kommentar

Diggbar musematte? Kjøpte en Icemat 2econd Edition i dag. DET er en diggbar musematte, det :) Absolutt det råeste jeg har prøvd. Intelli 4.0 fulge med.

 

Glisevask: Det er et veldig bra headsett, og det koster 899,- hos microplex.no :)

Jeg tjener 560 i måneden, men skal snart skaffe en jobb, så da blir det litt mer.

Endret av Mongo FuRY
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...