Gå til innhold

Hardware.no i ny drakt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tømte nettopp cookies og fikk sett den nye siden. må si dette skuffer meg hardt. blir nok ikke like koselig å surfe hardware fremover.

 

EDIT: en av de positive tingene er at siden virker mye raskere nå:)

Endret av staf
Lenke til kommentar

menyen oppe på forsiden er for lys og den fremhever seg ikke i hele tatt. så det er vanskelig å legge merke til den mellom reklamen og artikkelbildene.

enda mer irriterende er det at den menyer er hvit når venstre meny fremdeles er vanlig blå

 

har ikke lagt merke til annonseplassen på toppen før, vet ikke om den har vært der hele tiden, men meny helt på toppen er alltid en fordel

 

også, hos meg, ved store bilder i forumtråden blir venstremenyen flyttet til bunnen av siden etter innleggene, og alt ser helt feil ut. ses på side 11 i denne tråden

 

 

bruker IE6 i 1600x1200

Lenke til kommentar

Designet var pent det, veldig rent.

 

Hver gang en nettside skifter design, så vil mange lesere ha tilbake det gamle designet. Gi de noen uker, så skal dere sa at ingen lenkter tilbake.

 

Dette går seg bestandig til.

 

Rart at ungdom som liksom skal være så fremtidsrettet og åpen for nye ting (som datafolk gjerne er) bestandig klager over slike filleting ;)

Lenke til kommentar

hmmmm, på min versjon av Firefox (1.0.4) ser siden helt for j*vlig ut. Slik ser hw.no ut nå her......

 

Firefox

 

Sjekket også denne nye "looken" ut med IE og da så det straks bedre ut....

 

IE

 

Kjøpt og betalt av M$? :)

 

edit: Leste at man måtte tømme Cachen til Firefox, og da ble alt bedre.... :)

Endret av Kimme
Lenke til kommentar

Syntes dere skal ha respekt for å ha laget dette her jeg.

Hovedelen ble veldig pent. Nye store fonter var pent å se på. Noe jeg ikke syntes var så pent var måten pollen liksom ble klemt og gjemt bort nede på siden. Dere burde kanskje vurdere å fjerne denne.

Tror også det hadde sett penere ut om dere hadde fjernet søkfeltet og heller laget en egen link til dette oppe ved tester osv. Kunne sikkert blitt penere om dere hadde fjernet reklamen øverst (dette blir sikkert vanskelig) og heller laget en litt mer fremtredene logo, den logoen som er nå blir liksom litt gjemt...

Personlig er jeg også fan av å midtstille sidene i stedet for å la de ligge mot venstre.

 

Men alt i alt så er det bedre en det var før, det ble liksom litt "friskere"

post-107-1116878477_thumb.jpg

Lenke til kommentar
JBlack, vi sjekker Konqueror nå.

Jeg kikka litt på html'en, og ett ord slår meg: grisete

 

Det er for eksempel ikke samsvar mellom antall <div> og </div>. Mitt tips er å ikke lete etter noen spesifikk feil, men rett og slett rydde hele greia. Da løser sikkert problemet seg av seg selv. :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...