Gå til innhold

Hardware.no i ny drakt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm, inkosekvent fargebruk, med farger som ikke passer til det som skal fremheves, dette kommer av at øynene trekkes først mot de lyseste partier av skjermen. med det mener jeg ved å bruke hvit, utenfor txt område dras øyene mot feil del av siden, i tillegg så er designskiftet kun halveis gjennomført, dette da det fortsatt brukes lyseblått på høyre menydel. Som min gamle webmaster lærer sa, dette må du nok jobbe mer med dersom du vil ha god karrakter. Gidder ikke lese kommentarer ellers , dette er jo Deres valg, men det strider mot det som vi lærte på webmastersudiet for god fargebruk og design.

Lenke til kommentar

heller ikke bra med forskjellig fargevalg på høyre og venstre kolonne, men at det er hvitt oppe bryter symentrien i siden, eneste fordel jeg kan se med det er at en skrikende annonse på toppen ses bedre. Dette må dere da kunne bedre !

 

Design og fargevalg kan selvsagt variere fra person til person, men her er det jo ikke sammenheng mellom de ulike deler av siden.

Lenke til kommentar
hmm, inkosekvent fargebruk, med farger som ikke passer til det som skal fremheves, dette kommer av at øynene trekkes først mot de lyseste partier av skjermen. med det mener jeg ved å bruke hvit, utenfor txt område dras øyene mot feil del av siden, i tillegg så er designskiftet kun halveis gjennomført, dette da det fortsatt brukes lyseblått på høyre menydel. Som min gamle webmaster lærer sa, dette må du nok jobbe mer med dersom du vil ha god karrakter. Gidder ikke lese kommentarer ellers , dette er jo Deres valg, men det strider mot det som vi lærte på webmastersudiet for god fargebruk og design.

Er nok ingen ting som er halvveis gjennomført.

Vi har ikke brukt noe resterende kode da 90% av backend også er omskrevet.

Er ikke noe lyseblått på høyre-siden, derimot mørkeblått.

 

 

 

 

Generelt:

Det ser ut til at Norton Internet Security fjerner ingress-bildene i overskriften.

Mitt syn på NIS er at det er nærmest djevelen selv og anbefaler deg selvsagt å holde det så langt unna enhver PC som overhodet mulig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...