Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Canal Digital - nye hastigheter/priser?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der ser det ut til jeg også er oppgradert ;-) Startet pc'n og kabelmodemet på nytt, Test-lampen blinket orange i flere minutter. Men hastigheten er en god del unna lovet :-( Får prøve igjen senere.

Skrevet (endret)

jeg ringte, han mannen i andre enden fikset det til meg... nå har jeg 5 Mbit ned... men litt ustabil hastighet da, ser den spretter som en jojo...men,men... det bedrer seg nok

PS er i trondheim

Endret av dolbyac3
Skrevet
Står informasjon fra CD overalt at nettet vil være utstabilt frem til 10 september grunnet hastighetsøkningen.

overalt ? står ikke noe på siden deres om det. Hvor har du lest det

Skrevet
Ikke noe tegn til oppgradering her i Molde....

Nei, men det kjæm væl hit au - det e no samme kablan. Driv i å ringe å masa fordet? Næh.

Skrevet
Står informasjon fra CD overalt at nettet vil være utstabilt frem til 10 september grunnet hastighetsøkningen.

Det står på siden dems...

Skrevet

Det står på siden dems...

Merka den utstabiliteten i natt, boff der var nettet nede og ingen jobbing i dei seine nattestimer for meg (noko eg trur min bedre halvdel var litt meir fornøyd med

;) )

Men det tyder vel på at oppgraderinga er nært foreståande :D

Skrevet

Akkurat som jeg posta tidligere... har problemer med nettet jeg og. Bra å få det bekreftet! Er bare å vente på de herlige hastighetene nå vel =)

Skrevet

Der fekk eg også ny hastigheit, modemet begynte å bli ustabil etter ein lita flytting (2 meter men måtte fråkoblast og då var det plutseleg offline, men ein liten sw-update gjorde susen og i same slengen kom 4000/2000 linja.

Skrevet (endret)
Ikke noe tegn til oppgradering her i Molde.... 

Da var jeg oppgradert i Molde.. 

Sannhet med modifikasjoner, linja driver å variere veldig. En test viser over 5mbit, og den andre 1 time senere viser 1.7.

Endret av Ulven

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...