Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Canal Digital - nye hastigheter/priser?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har CD Maxi : 4000/2000

Bekreftelse fra:

IT-Avisen: Nedlastingshastighet: 3975 kbit/s.

 

Jeg skal altså ha 4 inn, men når jeg laster ned med over 50kb/s blir jeg "disconnected" fra nettet og må restarte modemet hele 3 ganger før jeg får nettet opp igjen!

 

1. Har dette noe med at de øker hastighetene ? At de har problemer...

2. Kan det være kabelen i veggen?

3. Er det modemet?

Har skjekket ledninger så det er ikke grunnen iallefall. Når jeg blir kastet ut av nettet står "Cable" og blinker på modemet. Jeg får rett og slett ikke all dataen jeg skal ha...

 

Hjelp noen?

Lenke til kommentar
Er det noe poeng å ringe dem på en lørdag for å spørre tro? Kunne jo bare gjort det, men problemet er at jeg må få noen andre her hjemme til å gjøre det!

 

Har mista stemmen helt :D

Ringte CD i dag, og snakket med teknisk supp. Et tastetrykk så hadde jeg fått oppgradert både hastighet og firmware på modemet. I følge dinside har jeg nå 5 120 kbit/ i dl. 627 i ul.

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Hvorfor skulle jeg tulle? :dontgetit:

 

Men i dag derimot, har det vært veldig ustabil fart. 2 580 kbit/s, 3 450 kbit/s og 4 179 kbit/s på de tre siste testene, på dinside.no

Synes bare det er merkelig at du er satt opp med 5000kbit i upload også

 

hva er du satt opp med i modemet under configuration ?

Lenke til kommentar

Er vell ikke verre enn at man prøver og ringe de.

 

Det kommer vell også an på hvor du er i landet, om de har fått oppgradert der du bor.

 

Jeg fikk beskjed når jeg rinte inn at de akkurat hadde oppdatert så det tok meg bare noen minutter så hadde jeg nye hastigheten.

 

Men hun prøvde seg først med og si at det ikke var mulig, så jeg sa jeg hadde snakket med en kar som hadde fått oppgradering samt at det var flere her på HW.no som hadde fått oppgradering så da skulle hun skjekke det opp og vips..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...