Gå til innhold

Bærbar for de motebevisste


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Riv ut innmaten og en har det perfekte hjelpemiddel for å unngå at gullhåra blir tilsmusset om man skulle være så uheldig å måtte gjøre fra seg på en offentlig toalett. Et eget mobilt luksustoalettlokk m/ring må jo være tingen. Bare være ops på at det kan bli trøbbel ved kombinasjon av joystick og touchpad. De som har mus trenger selvsagt ikke bekymre seg for dette.

 

vel vel sikkert noen sjeiker som synes dette er stas.

Endret av Anders Jensen
Lenke til kommentar

Absolutt en grisestygg, ubrukelig (for penga) laptop! Den ligner jo så utrolig på en gammel iBook. Luksusutgaven var finere, men den kommer nok bare til å bli en damepenisforlenger, no more.

 

offtopic: Snorreh, hadde du likt designet, prisen og maskina generelt hvis det hadde vært en Pentium M i den..? :tease:

Lenke til kommentar
Blir disse maskinene like "gode" som Tulip burgeren jeg spiser nå, så har de noe lovende pågang.

kjenner til dem, smaker ingenting og krymper til halve størrelsen.

nordfjord eller hva det heter er mye bedre.

 

og angående utsendet på 2,3 mill. utgaven. tror jaggu meg jeg hadde kjøpt den om jeg kunne fått den uten de fordyrende elementene men beholdt designet :p

 

alltid greit med litt ekstra plast på sidene og sånt slik at det kan ta imot en støyt ;)

 

men jeg lurer på, er alle innganger og slikt gjemt på baksiden?

Lenke til kommentar

Åhh.. den var stygg.

 

Hadde noen satt en sånn inn i utstillinga for toastjern i en el-butikk eller i utstillinga av dolokk hos en VVS-forhandler så hadde jeg neppe sett forskjell i det blikket hadde sveipet over utstillinga.

 

Utrolig plasssløsende design at den var nærmest rund.

 

Skulle ikke forundre meg om dama hadde falt for en slik. Det kunne stått en Pentium100 i den og hun ville ikke merket forskjell :roll: *oppgitt*

Lenke til kommentar

Når jeg så denne artikkelen, så flyttet jeg synet mitt over på ibooken min som står på gulvet her.. slåååående likhet vil jeg si.. Er to forskjeller, Håndtaket på ibooken tar ikke opp noe plass(og er finere). Ibooken er ikke 100% rund(altså er finere i form også)..

 

Med andre ord... Dårlig etterligning

Lenke til kommentar
Absolutt en grisestygg, ubrukelig (for penga) laptop! Den ligner jo så utrolig på en gammel iBook. Luksusutgaven var finere, men den kommer nok bare til å bli en damepenisforlenger, no more.

 

offtopic: Snorreh, hadde du likt designet, prisen og maskina generelt hvis det hadde vært en Pentium M i den..? :tease:

Helt sikkert ikke.

 

Men denne var jo grisestygg åsså. Greit nok, luksus-versjonen kunne jeg levd med, men herregud, de andre da.. :sick:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...