Gå til innhold

Spillverket.no: Mulighet for å 'sile' innhold?


Anbefalte innlegg

Hadde det vært en mulighet for å få silt innholdet på gamer? Eller rettere sagt opprette et filter basert på konsoll, slik vi ser på f eks Gamespot og Eurogamer? Sekv er jeg som regel uinteressert i å lese anmeldelser og nyheter omkring konsoller jeg ikke har eller ikke er interessert i å anskaffe, og slik det står nå kan det ofte være vanskelig å finne frem til de tingene jeg _faktisk_ er interessert i.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
og vi kommer til å få opp igjen støtte for egne seksjonsforsider, hvor alt filtreres etter valgte plattformer – så snart vi klarer.

 

Fra artikkel: Velkommen til nye Gamer.no

 

Så vidt jeg skjønte det var det dette du mente.

 

Edit: @ ttt: Det du nevner funker greit, men han mener nok på en måte en slags ny forside, det vil si at den vil være lik forsiden, men at den f.eks bare viser ting omhandlende PC og at man blant annet slipper den filtreringsboksen, bedre oppbygning osv.

 

Ha en fortsatt god søndag :) .

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Nei, egentlig ikke. Jeg tenkte mer på slik som The Strategy-player nevner. Jeg vil helst ha tilgang til all info om et konsoll med ett tastetrykk fra forsiden, og dermed sile vekk alt som ikke er interessant; slik at forsiden består av anmeldelser, sniktitter og nyheter omkring ett bestemt konsoll.

 

Er klar over at det kanskje er en del arbeid som må til der, men det hadde vært utrolig greit å få silt vekk informasjonsenheter som ikke er relevant for meg uten å måtte gå gjennom et manuelt søk for å få det til.

 

Ser også at dere faktisk har planer om dette; så ikke akkurat det i artikkelen om nye gamer.. Stå på - sidene begynner å bli bedre og bedre her :)

Lenke til kommentar

du vil ha det sånn som det var før, men sidan det ikkje er mogleg pr. dags dato, så viste eg deg den einaste (?) måten du kan få ting tilnærma sånn du vil ha det.

 

men som sagt, så kjem den funksjonen til å bli lagt til seinare. til den tid, er det nok bare den måten eg viste deg som går.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...