Gå til innhold

webside om RPG

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Jeg holder på med å lage en RPG side med endel info om diverse rollespill. Og om hva RPG handler om, litt historie osv. Dette er bare en amatør side da men. Viss dere vet om noen nyttige linker eller har info du vil dele selv. kan du bare skrive det her på denne tråden :thumbup:

Edit: grunnen til at jeg la denne tråden her og ikke ved Web-design, HTML og CSS. er fordi jeg tror dere her på spill forumet kjenner bedre til RPG.

Norseson..

Endret av norseson
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
En link til www.rpgdot.com må absolutt være på siden din  :thumbup:

hmm. Her var det masse info. Men finnes det ikkje ei side med historen bak RPG. Veit at grunnlaget for RPG er D&D finnes det ei side der det står litt meir info om akkurat dette?

Edit: Mannen bak D&D?

Endret av norseson
Skrevet

snaisen logo :)

men eneste jeg kan komme på er at dere bør komme på ett mer...særegent navn enn bare "Roleplaying games"...blir lissom veldig generellt...som navn på websida mener jeg...

Skrevet
snaisen logo :)

men eneste jeg kan komme på er at dere bør komme på ett mer...særegent navn enn bare "Roleplaying games"...blir lissom veldig generellt...som navn på websida mener jeg...

Ja det navnet var liksom har eg der bare for å skape eit heilheits inntrykk på sida imens eg jobbar med den.. Den skal selfølgelig ikkje heite "Role Playing Games"

Viss du har noken forslag til navn. Er det bare å komme med dem :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...