norseson Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 (endret) Hei Jeg holder på med å lage en RPG side med endel info om diverse rollespill. Og om hva RPG handler om, litt historie osv. Dette er bare en amatør side da men. Viss dere vet om noen nyttige linker eller har info du vil dele selv. kan du bare skrive det her på denne tråden Edit: grunnen til at jeg la denne tråden her og ikke ved Web-design, HTML og CSS. er fordi jeg tror dere her på spill forumet kjenner bedre til RPG. Norseson.. Endret 22. mai 2005 av norseson
Gromle Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 En link til www.rpgdot.com må absolutt være på siden din
norseson Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Skrevet 22. mai 2005 Takker.. bare å legge in fleire viss dere finne fleire
norseson Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Skrevet 22. mai 2005 (endret) En link til www.rpgdot.com må absolutt være på siden din hmm. Her var det masse info. Men finnes det ikkje ei side med historen bak RPG. Veit at grunnlaget for RPG er D&D finnes det ei side der det står litt meir info om akkurat dette? Edit: Mannen bak D&D? Endret 22. mai 2005 av norseson
MrLee Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 http://en.wikipedia.org/wiki/Gary_Gygax søk videre fra det
norseson Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Skrevet 22. mai 2005 (endret) *off topic* Tøff avtar norseson!!! :!: Tnx du og Edit: Endret 22. mai 2005 av norseson
Adversary Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Kan bli bra dette Bare du husker å legge inn urlen når du er ferdig
norseson Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Skrevet 23. mai 2005 (endret) Kan bli bra dette Bare du husker å legge inn urlen når du er ferdig Yes, da skal eg gjera Edit: Den vil sjå sånn ut: http://forum.hardware.no/uploads/post-76-1116640334.jpg Viss noken har idear til nytt design så er eg open for forslag Endret 23. mai 2005 av norseson
MrLee Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 snaisen logo men eneste jeg kan komme på er at dere bør komme på ett mer...særegent navn enn bare "Roleplaying games"...blir lissom veldig generellt...som navn på websida mener jeg...
norseson Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Skrevet 24. mai 2005 snaisen logo men eneste jeg kan komme på er at dere bør komme på ett mer...særegent navn enn bare "Roleplaying games"...blir lissom veldig generellt...som navn på websida mener jeg... Ja det navnet var liksom har eg der bare for å skape eit heilheits inntrykk på sida imens eg jobbar med den.. Den skal selfølgelig ikkje heite "Role Playing Games" Viss du har noken forslag til navn. Er det bare å komme med dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå