Gå til innhold

Den store musikkanbefalingstråden


:---{D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heei!

 

Noen som kan anbefale musikk til meg? Hører for det meste bare på punk, metal, deathcore, hardcore metal, post-hardcore, alternative rock osv

 

band jeg liker:

bring me the horizon

just surrender

bless the fall

funeral for a friend

anberlin

breaking benjamin

escape the fate

atreyu

avenged sevenfold

bullet for my valentine

enter shikari

saosin

skillet

nightwish

within temptations

 

så bare fortell alle forslagene så skal jeg sjekke de ut :D

 

Architects

Underoath

Parkway Drive

A Day To Remember

Misery Signals

Alexisonfire

Dance Gavin Dance

Lenke til kommentar
Noko bra musikk å anbefale meg? :)

 

Liker The White Stripes, The Raconteurs, Eagles of Death Metal, Vampire Weekend, Muse, The Beatles, Band of Horses, Sondre Lerche, MGMT, Neutral Milk Hotel, Fleet Foxes, Queens of the Stone Age, The Greenhornes, Jack White, Brendan Benson ...

 

Hadde ganske så lik smak som deg før, men har brukt utrolig mye tid på å utvikle smaken til noe mer (sykelig stor white stripes fan før).

 

The Go, The Hentchmen og The Buzzards har jo en eller annen form for connection med Jack White.

Endret av Uviktig
Lenke til kommentar
Noko bra musikk å anbefale meg? :)

 

Liker The White Stripes, The Raconteurs, Eagles of Death Metal, Vampire Weekend, Muse, The Beatles, Band of Horses, Sondre Lerche, MGMT, Neutral Milk Hotel, Fleet Foxes, Queens of the Stone Age, The Greenhornes, Jack White, Brendan Benson ...

 

Sonic Youth?

 

Har nok fått med deg Them Crooked Vultures? Supergruppa til bassisten til Led Zepplin, Josh Homme vokalisten i Queens of The Stone Age og Dave Grohl fra Foo Fighters og Nirvana.

 

Siden du liker Band of Horses, Vampire Weekend, NMH og Fleet Foxes. Garantert My Morning Jacket. Glasvegas, Monsters of Folk, Serena Maneesh og The Bautiful People?

Lenke til kommentar
Du kan jo sjekke ut The Good, The Bad & The Queen, om du ikke allerede har gjort det. Paul Simonon på bass. En god del fine låter.

Absolutt. Damon Albarn er jo i en klasse for seg selv. Sjelden jeg hører om folk som lytter til The Good, The Bad & The Queen. Liker albumet deres veldig godt.

Lenke til kommentar
Noko bra musikk å anbefale meg? :)

 

Liker The White Stripes, The Raconteurs, Eagles of Death Metal, Vampire Weekend, Muse, The Beatles, Band of Horses, Sondre Lerche, MGMT, Neutral Milk Hotel, Fleet Foxes, Queens of the Stone Age, The Greenhornes, Jack White, Brendan Benson ...

 

Sonic Youth?

 

Har nok fått med deg Them Crooked Vultures? Supergruppa til bassisten til Led Zepplin, Josh Homme vokalisten i Queens of The Stone Age og Dave Grohl fra Foo Fighters og Nirvana.

 

Siden du liker Band of Horses, Vampire Weekend, NMH og Fleet Foxes. Garantert My Morning Jacket. Glasvegas, Monsters of Folk, Serena Maneesh og The Bautiful People?

Tusen takk, mykje bra her. :yes:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...