Gå til innhold

Ati's lille sokke tråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sokker er vel samme faen hva merke og pris er bare de ser ok ut? JEg kjøper billige svarte sokker som ser greie ut og gir helt faen i kvalitet og merke.. anser det som forbruk

Skrevet

Prøve sokkene?

Bruker "vanlige" sokker jeg, selv om noen er litt sykere enn andre (Med en ku på og litt sånn, men det er jo bare moro!=D).

Skrevet
Gidder ikke prøve. Dreier seg om så små beløp uansett.

Små beløp er 100 spenn for 20 sokker.

150 spenn for to sokker er det samme som man betaler for én skjorte på dressmann.

Skrevet
Jeg har 30 par svarte intersport-sokker kjøpt for 120 kr. per 10-pack. Genialt, trenger ikke lete etter rette par :D. Har noen forskjellige også, men de bruker jeg ikke til vanlig.

Ditto.

Skrevet
Darkness|: Ser du på sokkene når du ser på gutter? For i så fall vet jeg hva som må oppfriskes i min garderobe.

Herr Brun

Jeg ser på de når vi er hjemme hos folk. F.eks hvis gutten har hullete skitne sokker.. :thumbdown:

Hvorfor kan man ikke bare kjøpe svarte tennis-sokker? Ser mye bedre ut med en gang.

Jeg har faktisk masse sorte tennissokker :blush: h2o og adidas. Jeg kjøper så og si aldri sokker. Får alltid til jul :p

Skrevet (endret)

Det finnes bare en sokk, harr harr

987572642.jpg

ingen over, ingen ved siden av - ORDERUD SOKKEN

Endret av Feh
Skrevet
Gidder ikke prøve. Dreier seg om så små beløp uansett.

Små beløp er 100 spenn for 20 sokker.

150 spenn for to sokker er det samme som man betaler for én skjorte på dressmann.

Ja, hadde de kostet det ville jeg rasket med meg noen skjorter også.

Skrevet (endret)
Den "dyre sokken" jeg viste til, kjøpte jeg fordi den var deilig, og fordi den var rosa. :)

åh giiid, var det lyseblå blomster på den også?

Edit: selv har jeg sorte sokker, billige sokker.

Endret av slipknot_fan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...