Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

ny spiller og høytalere til ca 4000


Anbefalte innlegg

hei

 

Jeg har nå kjøpt meg en bil og har lyst til å investere i litt bedre stereo-anlegg til den. ettersom jeg er fattig student og ikke _så_ opptatt av lyd, så hadde jeg ikke tenkt å bruke noe særlig mer enn 4000kr. Derfor tenkte jeg å investere i en cd-spiller og høytalere, ettersom jeg kan få god lyd med dem uten sub. (Trenger ikke noe harry anlegg som bare dunker som fan, kjører en opel astra TD:p )

 

Har lest på forumet her og ser at mesteparten skal ha sub og forsterker, og gjerne bruke litt mer penger enn meg, så jeg klarer ikke å sammenligne mine ønsker med deres. Derfor spør jeg heller om hjelp:)

 

selv så så jeg litt på denne Lava spilleren. Men ser at flere av dere anbefaler Pioner og Alpine. Eneste generelle kravet mitt er at spilleren takler mp3 og passer stilrent med interiøret til bilen. dvs, helst svart spiller med enten grønt/blått og muligens rødt lys

 

Av høyttaler har jeg ikke peiling i det hele tatt.. har bare tatt et raskt søk på www. kelkoo.no for å sjekke priser

 

Mvh

Royzer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor store høyttalere har du plass til?

Ta med skyvlær el.l og mål størrelsen på monteringshullene. Er det dash :)

 

Anbefaler å handle inn følgende:

Soundstream Xtream XSC.5 og Alpine CDE-9828RB.

 

Dette er gode komponenter som åpner for videre utbygging om du skulle få lyst på mer senere.

 

Bedre høyttalere til den prisen får du nok ikke.

Eksempelvis vet jeg om et tilfelle hvor en med et RF sett til ca 5000 prøvde et sett av disse. Han bytta ikke tilbake til RF etterpå for å si det sånn.

 

Spilleren er knallgod!

Løp og kjøp!

Endret av Jalla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...