Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Hvilke kallenavn har du hatt på din lærer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe. Mange av lærerene på skolen vår har ubrukelige og uvanlige fornavn, eller bare morsomme etternavn, så de fleste er kjent etter etternavnet.

 

Vi har:

- Rutle

- Bugge

- Sharma (han heter Suktarshan Kumar til fornavn o.o)

- Aamodt

- Bollingmo

 

I tillegg har vi en lærer på skolen som heter Rhali. Og han er skjeløyd, så før gikk han under navnet Rally-cross. xD

 

EDIT: På vår skole er det eleven som har kallenavn.. Tror jeg lager en egen tråd om det :p

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar

Hei! Jeg var lærer selv på en skole. Der kalte elevene mine meg strutsen. Jeg har selvironi, og tok derfor til meg navnet - bruker det nå på dette forumet. Noen av mine gamle elever her... He he! Strutsen følger dere overalt, ja til og med på nettet. Var det det at jeg var feig og gjemte meg med hodet i sanden? Ikke vet jeg, vet bare at da jeg fortalte det til familie og venner så holdt de på å knekke sammen. Tydeligvis et passende kallenavn.

 

Må legge til at jeg var en ung lærer som egentlig likte meg godt. Likte også elevene mine. Så hei og hå til alle dere - "sitt fint", "vær stille", "nei nå er det nok" - fra STRUTSEN :thumbup:

Endret av Strutsen
Lenke til kommentar
Trond hund - Han hadde kvadruppel-hake og likte å skjenne på oss

Sjumilsrauå - Heimkunnskapslæreren som hadde den største ræva i verden

Hasselnøtt - Etternavnet var Hasselø, vi mobba han til han slutta som lærer

Marta Brø - Etternavnet var bø og hun var dum som et brø

Strutsen - Ei som alltid hadde rumpa høyere enn hodet når hun bøyde seg for å hjelpe folk... dessuten hadde lik sveis som strutsen i en eller annen tegneserie som jeg ikke husker navnet på.

4256152[/snapback]

Ikke meg sant? Hilsen strutsen!

Neida, jeg vet det ikke er meg - stemmer ikke med de andre du har listet opp

Frykt ikke... :D

Endret av Strutsen
Lenke til kommentar
Røvspreng (bokmål les Rompespreng) - Navnet hans - Øvsteng. Homofil Trønder

Svin - Svein. Fordi han er et svin og fortjener å dø :mad:

4176044[/snapback]

 

 

Jeg syns ikke det blir morsomt lenger når man snakker om at folk fortjener å dø.

Et nokså upassende innlegg som jeg foreslår at blir fjernet. Det er greit å være morsom, men jeg syns man bør tenke seg litt om i forhold til hva man skriver. Ytringsfriheten strekker seg dithen at du kan tenke det, men det er noe helt annet å skrive/si det. Dette vitner om umodenhet og bør nesten - etter min mening - føre til utestenging fra forumet... :mad:

Endret av Strutsen
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Ok, vet tråden er lang over ett år gammel, men fant den ved en tilfeldighet, så synes jeg den var så morsom at jeg synes den forjener å bli gravd fram fra støvet :D

 

Noen av mine lærere:

- snikende ullteppe, grunnet lite fin jakke og evne til å snike seg innpå

- grøss, "skolenavnet" hans er "GRØS", litt skummel

- steinar / fleinar, heter egentlig einar, men virker litt stein

- skogrun aka skogi, heter egentlig sigrun, men hun er naturfaglærer, så var vi på skogtur med henne

- pan, kvinnelig lærer som er skremmende lik denne vakre skapningen fra Pans Labyrint.

- horil, heter egentlig toril, ganske streng

- håsfrid / gåsfrid / måsfrid, heter egentlig åsfrid, vi skiftet navn etter anledning

- snape, ligner på snape fra harry potter

- bolle, han heter det til etternavn

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...